Undeva, după curcubeu, lângă tomberon

Poate că întrebarea cea mai grea care mi s-ar putea pune ar fi: la ce simţ aş putea renunţa – văz sau auz? Cu siguranţă că se poate supravieţui, cumva, fără orice, însă nu aş vrea să trăiesc nici fără muzică, nici fără culori. Culori, culori, culori. Am un prieten supărat că a fost „deturnată” semnificaţia curcubeului, care a ajuns să fie asociat într-o aşa măsură cu LGBT (lesbi-gay-bisexual-transexual/transgender) încât nişte popi de prin Moldova au cerut să fie îndepărtate de la un eveniment stradal umbrelele decorative imprimate cu curcubeul – să nu promoveze homosexualitatea.

Ce poate fi mai trist decât să te sperie un curcubeu?!

Rest de copac colorat de pe Calea Griviţei, Bucureşti

Rest de copac colorat de pe Calea Griviţei, Bucureşti

Acu ceva timp, în drumul nefericit spre plata unor facturi, am găsit lângă un tomberon un curcubeu. Eh, nu chiar un curcubeu întreg, dar destul de mult din el cât să vreau să cânt ceva „Somewhere, over the rainbow”. L-am luat, bineînţeles, că doar sunt hoarder.

DSC01156

După ce l-am folosit pe post de confetti supradimensionate pe care le-am împrăştiat prin hol, l-am ţinut o vreme în debara să-mi vină o idee. Şi a venit odată cu o rochie de 5 lei de la second hand.

DSC01155

DSC01157

Am purtat-o la un concert şi la un festival de film pentru că aşa îi stă bine unui curcubeu.

DSC01180

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Făcute/făcubile, Văzute/ văzubile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

