Revendică-ţi dreptul de a primi veşti bune şi surprize plăcute în cutia poştală!

prima carte postala

 

Am găsit-o azi în cutia poştală, în vreme ce mă uitam, din reflex, după facturi noi. Da, ştiu, e niţel ironic să ies în stradă de 3 duminici împotriva corporaţiilor canadiene care vor să ne cianureze de zor şi acum să mă bucur pentru un semn de viaţă din Canada. E o întâmplare, destinatarii cărţilor poştale sunt aleşi aleator. Spuneam că M-am apucat să trimit cărţi poştale, dar numai două au ajuns până acum la destinaţie (majoritatea destinaţiilor care au nimerit la mine sunt din Rusia). M-am bucurat însă să văd cartea poştală cu gâsca în papuci decretată „favorită” pe site-ul Postcrossing de rusoaica destinatară. 

Chiar nu mă aşteptam să primesc încă vreo vedere aşa că nici nu aveam nimic scris pe profilul de pe Postcrossing. Încă nu mă decisesem ce aş vrea să primesc. Canadianca din Vancouver care mi-a trimis a scris pe spatele cărţii poştale că, de regulă, lasă rândurile goale dacă şi profilul e gol, dar mi-a dat totuşi sfat să-l completez. Ceea ce am şi făcut, iar lucrurile enumerate au venit natural fiindcă sunt chiar chestii care îmi plac (iniţial mă gândeam că am pretenţii absurde, dar am verificat şi chiar sunt oameni care au asemenea cărţi poştale în colecţiile lor):

– imagini istorice şi /sau cu valoare jurnalistică

– miniaturi; îmi plac obiectele obişnuite făcute în dimensiuni mici

– orice cu buline / polka dots

– ţestoase, melci, ornitorinci, arici şi păsări

– tradiţii, obiceiuri sau lucruri specifice din alte ţări, dar nu stereotipuri

– gheme, tricotaj

– stropitoare

– oameni sau personaje care citesc cărţi sau ziare

– dans

– umbrela

carte postala perfecta– orice de culoare verde sau galben

– desene simpatice sau caraghioase

E bine să îndrăzneşti să-ţi doreşti. Uite, chiar am găsit pe net o carte poştală care conţine cel puţin 5 din lucrurile pe care le-am enumerat.😀

În ultimul rând, ţin să subliniez că trimisul cărţilor poştale în ţară costă 1 leu aşa că dacă vrei să corespondăm, aştept adresa şi preferinţele într-un mesaj. O să-ţi placă să găseşti altceva decât facturi şi reclame inutile în cutia poştală. Poate va fi prima dată când vei găsi acolo ceva ce te bucură!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Făcute/făcubile și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

