Caut o altă casă, dulce casă

DSCF1310Ca să intru în rând cu lumea aflată în criză economică (permanentă?) am concluzionat că pentru a reduce costurile de trai şi a rezista e musai să îmi caut altă chirie în Cluj. Asta de acum e foarte mare şi frumoasă, dar nu mă mai face să vin devreme acasă fiindcă relaţia noastră nu mai e una de iubire de când  am conştientizat că garsoniera mă stoarce de mult prea mulţi bani. Chiria e prea mare doar pentru mine şi asociaţia mă lasă lefteră. Stau într-o garsonieră fără centrală, racordată la termoficarea de cartier, ceea ce înseamnă că nu prea am căldură iarna (am dormit în sac de dormit, cu pilotă şi, uneori, cu pătură peste), dar plătesc de parcă aş avea 28 de grade în casă. Şi oricât m-am strofocat, nu am ajuns la zi cu restanţele la întreţinere… Stau singură de mai bine de un an jumate şi am ajuns la concluzia că nu voi reuşi să o scot la capăt decât dacă mă mut. Au fost luni când poate am stat 5 nopţi acasă, în rest am fugit ba într-o parte, ba în alta, fie la festivaluri (foto :P), fie la prieteni, fie prin baruri până târziu.

alice in wonderlandAşa că îmi caut altă chire (din iunie 2013 dacă e liberă, e perfect) şi vreau să fie cam aşa: o cameră mare, luminoasă şi cât mai goală.

De la spaţiul comun cer: centrală de apartament, maşină de spălat şi cadă în baie; frigider poate să nu aibă că am eu. Prefer să fie în Mănăştur. A, şi dacă se poate aş vrea balcon. Bineînţeles, ca să am camera cea mare din apartament, voi plăti ceva mai mult la chirie, e în regulă.

De 9 ani de când stau în Cluj vreo 7 jumate am stat cu alţi oameni aşa că pot convieţui ok. Am 28 de ani, ştiu să-mi port singură de grijă, să strâng după mine, să ţin minte când şi unde se plătesc facturile şi, mai important decât orice, sunt amuzantă şi de treabă şi am habar pe ce lume trăiesc aşa că se poate vorbi cu mine de una, alta, cealaltă. Dacă ştiţi de vreo cameră goală şi luminoasă vă las mailul să-mi scrieţi unde e: raluca.bugnar@gmail.com.

Btw, sharing is caring!🙂

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Făcute/făcubile și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

