Filmele la zi, cu mine, în fiecare vineri la Transilvania L!VE

filmele la zi transilvania live

„Păi, n-am ce să-ţi fac”, zise doamna de la machiaj. Mda, sunt un caz pierdut, nu?🙂 „Ai ochi frumoşi, te-ai dat cu pudră, ai lipgloss… eşti bine. Nu am ce să-ţi mai fac.” Auzi, soră-mea?! Mă machiez destul de bine şi singură, să nu-mi mai ţii prelegeri despre cum sunt de şleampătă. Ok, nu folosesc ca tine trei tipuri de periuţe pentru rimel să am gene cu super efect, dar toate la timpul lor. Pudrată bine ori ba, mă puteţi vedea pălăvrăgind cu entuziasm despre filme şi cinema, nişa mea iubită de vreo 3 ani încoace. Începând din 30 noiembrie apar la televizor în fiecare vineri să vorbesc despre filmele noi care se lansează la cinema. E în cadrul emisiunii Prima Ştire de pe Transilvania L!VE. Andi Daiszler e cel care m-a adus pe sticlă, în calitate de redactor al portalului CinemaRx

Update :P Episodul 2, din 7 decembrie, e vizionabil aici: http://www.transilvanialive.ro/article/filmele-la-zi-0

Ai mei au văzut emisiunea în direct şi după aceea m-au sunat să-mi spună că am „fost bine”. E normal ca ei să spună asta.😛 Dar, după ce am văzut-o şi eu în dimineaţa asta, ţin să vă spun că nu-mi vine să mă ascund sub pătură. Şi nici vocea mea nu e atât de ridicolă cum am mai auzit-o până acum pe înregistări audio. În orice caz am avut nevoie de ajutor să fiu la înălţime. La înălţimea lui Andi, respectiv. Ca să fim amândoi în acelaşi cadru, mi-au dat o pernă să îmi pun pe scaun. Ocazie cu care nu am mai ajuns la podea aşa că mi-am bălăbănit picioarele ca un copil tembel. Ceea ce nu veţi putea observa căci e un pupitru în faţă.

Acestea fiind spuse, pentru a mă vedea şi auzi trebuie să daţi click aici, fiindcă nu găsesc opţiunea de embeded. Am vorbit despre „Rise of the Guardians„, „Red Lights„, „The Odd Life of Timothy Green„, „Stolen” şi „Hasta la Vista” şi am dat premii – bilete la cinema, premii pe care le vom da în fiecare săptămână celor care sună în direct.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise, Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Filmele la zi, cu mine, în fiecare vineri la Transilvania L!VE

  1. Mihaela Cîmpean spune:

    Asta cu vocea așa e. Diferă felul cum te auzi tu când vorbești față de cum e când te auzi într-o înregistrare. Oricum, mă bucur că vei face această emisiune în fiecare vineri. Filmul este o pasiune pentru tine și mă bucur când văd oameni care fac ceea ce le place. La cât mai multe emisiuni și cel puțin la fel de reușite că prima!
    P.S. E tare faza cu perina!🙂

    • zoldike spune:

      Pe înregistrare audio (reportofon) abia suport să mă aud. Sun super piţigăiat, nu ştiu de ce. În filmarea asta îmi suport, în schimb vocea. Mersi de urări. Să fie, cât e distractiv, să fie.
      Bine că au avut perină. Mai sunt şi alţii care au nevoie, e clar.😛

  2. mimi spune:

    Ce ciudat imi pare sa te vad la tv :p. Felicitari si la cat mai multe emisiuni!!!

  3. mercuryanna spune:

    Sa mai spun ceva referitor la laudele doamnei de la machiaj!? Mai bine nu :))

  4. mercuryanna spune:

    L-am auzit mai mult, n-am fost foarte atenta la imagini :d

Lasă un răspuns

