Probabil de asta nu-s rasistă

„2 ianuarie 1986 Am şi clop de oşan” – e scrisul bunicii de pe poză. Dar pe mine nu clopul de oşan mă atrage, cât păpuşa pe care o am în braţe. O păpuşă neagră! De unde aveam eu în anul de graţie 1986 o păpuşă neagră la Deva habar n-am. Dar îmi aduc aminte de ea, avea un miros de plastic cauciucat, hăinuţe vernil şi ochii erau cu ploape care clipeau şi cu gene lungi. Probabil de-asta nu-s rasistă.

Care e cea mai surprinzătoare jucărie din copilăria ta?

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu, Făcute/făcubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Probabil de asta nu-s rasistă

  1. vmelynda spune:

    Haha🙂 Good one! Imi duc aminte de papusile negre, erau piese „iconice” din anii 80, dar intr-adevar habar n-am cum au ajuns in Europa de Est pe vremea aurie a comunismului🙂

    • zoldike spune:

      A, da? Ce tare ca erau iconice. Ceausescu era tolerant, in felul lui. Imi aduc aminte de coperi de reviste comuniste cu hore in care erau copii de toate culorile: albi, maro, rozalii, galbui, roscovani… ;))

Lasă un răspuns

