Cel mai bizar videoclip, făcut pe o idee foarte simplă

„Tu parcă ai gândi cu celălalt cap!”. O jignire simplă, transformată vizual într-o chestie bizară şi, până nu o vezi în exces, oarecum romantică. Joia trecută am fost în Caf’s Pub din Cluj, la concert Mojo Barrel. Barul e la demisol, iar după ce intri ai de mers ori în camera din stânga, ori în cea din dreapta. Concertul urma să aibă loc în camera din stânga, mese goale erau în dreapta, unde ne-am şi aşezat, lângă un ecran mare pe care erau proiectate videoclipuri. Auzeam o muzică şi vedeam videoclipuri de la alte piese. Aşa că nu am ştiut ce formaţie am ascultat, doar că am văzut cel mai bizar videoclip. Noroc cu Tana care a zis că musai trebe să fie Duck Sauce şi aşa l-am găsit pe net. Melodic, nu mă încântă, dar ca scurtmetraj mi se pare tare. Cum spuneam, la prima vizionare mi s-a părut foarte amuzant şi oarecum romantic (într-un fel fucked-up pe care ori îl simţi, ori nu, dar de explicat nu-l pot explica). Apoi, pentru că a fost proiectat de nuşcâte ori, a început să-şi piardă din efect. Vă supun şi vouă atenţiei ideea simplă a omului cu două capete, redată cât se poate de grafic. Recomand vizionarea fără sonor. Numai mie mi se pare oareşcum romantic şi foarte amuzant? (pe lângă bizar, incomo, disfuncţional etc.)

Mojo Barrel cântă fain, îi mai văzusem şi la Peninsula că de-aia am mers iar la concert. Recomand să-i vedeţi când apucaţi. Au piesele lor foarte ok – dansante şi antrenante – şi fac şi cover-uri mişto. Vocalul e micuţ şi subţirel, dar are aşa un glăscior şi o prezenţă, tulai. Plus că s-ar putea să fiu ceva rudă îndepărtată cu basistul, Adrian Bugnar. Adică, undeva, în rădăcinile arborelui genealogic, sigur suntem rude, clar. De pe vremea lui Attila.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cel mai bizar videoclip, făcut pe o idee foarte simplă

  1. onnahcublog spune:

    Romantic si amuzant. Da!!

Lasă un răspuns

