Bucuria că muzica preferată ajunge în filme de duzină

Mă bucur că ăştia de pe la Hollywood s-au gândit să dea lumii şansa să asculte muzică bună. Poate că nu se spetesc cu scenariile, dar cât timp sună pe fundal ceva cu vocea lui Maynard James Keenan, eu sunt atrasă. Maynard are trei formaţii: Tool, A Perfect Circle, Puscifer. Cea din urmă a fost recent descoperită şi de băieţii de la Radio Guerrilla, care tot difuzează cu entuziasm – altfel nici nu se poate😛 – „Conditions of My Parole”. Şi televiziunea din SUA a descoperit recent Puscifer, căci formaţia a avut la sfârşitul lunii octombrie debutul pe sticlă în talk-show-ul lui David Letterman, cu o variantă acustică a piesei ce dă titlul albumului. Mmmmm.

Când asculţi mult, mult de tot ceva, cu anii, te surprinde câte o veste din asta că „îşi fac debutul”, „sunt în premieră la radio”, „apar pe coloana sonoră a unui blockbuster”. Ce să zic, fără voie am fost hipster. Îmi place de Maynard cu mult înainte să fie cool. :))

Acum Maynard e din ce în ce mai cool, dar n-am să-l părăsesc cum fac hipsterii cu ceea ce ajunge mainstream, fiindcă pe mine mă încântă să fim mai mulţi care putem aprecia ceva. (Maynard nu arată ca în poză, adoră să se deghizeze. El e o bunăciune de felul lui.)

În ultimul film al lui Jason Statham, „Safe”, apare pe coloana sonoră o bucăţică din piesa „The Outsider” de la A Perfect Circle – am tresărit imediat când am auzit. Filmul e unul din ăla de duzină, dar m-aş uita la el! Mă voi uita la el. Pentru o piesă îmi poate plăcea un film întreg, aşa cum mi-a plăcut „Resident Evil” cu Milla Jovovich fiindcă are pe coloana sonoră Puscifer – „The Mission”, piesă pentru care mi-am declarat obsesia încă din 2010, de ziua mea. Muzică de Maynard mai e în filmul „Underworld” (2003), „Constantine” (2005) – piesa „Passive”, „The Invisible” (2007), „The Taking of Pelham 1 2 3” (2009), „The Stepfather” (2009).

Trailerul „Safe”:

„The Outsider” – APC

„Passive” de la A Perfect Circle în „Constantine”

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bucuria că muzica preferată ajunge în filme de duzină

  1. Mihai S. spune:

    Hehe,
    Pe lista aia mai poti pune si Solaris, despre care doar am crezut ca apare Schism pe coloana sonora… N-a fost pe coloana sonora, dar tot ne-am uitat pana la sfarsit si am terminat (apoteotic) filmul printr-o depresie in tandem inundata in H2O pentru rozatoare.
    Maynard e un fel de Chuck Norris al muzicii!

    • zoldike spune:

      A, de-aia ne-am uitat noi la Solaris? :)) De atunci am rămas cu senzaţia aia de cădere în vid, singur, în tăcere şi întuneric. Aia a fost apocalipsa mea proprie şi personală câţiva ani, până luna trecută când (ţi-am zis) am visat ceva de genul şi m-am trezit super ok, odihnită şi împăcată. Dar am mai rămas cu ceva de la Solaris – m-am îndrăgostit de Natascha McElhone, care o joacă pe tipă şi care e super tare în „Californication”.
      Maynard, da e Chuck Norris, luptă pe trei fronturi cu trei stiluri de lead-vocal. Ubicuitatea nu e departe de el. :))

Lasă un răspuns

