Cum își țin hipsterii ochelarii pe nas și alte constatări esențiale

To share is to care!
Add to FaceBookAdd to Twitter

* Pâcâpâcâpâcâpâc. Minute în șir de sunet, cumva mecanic, cumva aritmic. Îl aud de multe ori când sunt afară, lângă clădirea Inspectoratului Școlar din Cluj. Într-o zi am descoperit ce e. La demisol sunt birouri, nu știu de la ce instituție sau firmă, căci în clădire sunt tot felul. Important e că în birourile acelea sunt oameni care pun ștampile pe tot felul de hârtii. Pâc pe prima pagină, pâc pe a doua pagină, pâcpâc pe a treia, și jos și sus. Nu par că le citesc, doar le ștampilează. Pâcâpâcâpâcâpâc. Probabil sunt citite în prealabil și selectate pe vrafuri: cele pentru ștampila albastră, cele pentru ștampila roșie. Vineri am făcut o poză cu telefonul unei doamne îngropate în hârtii, gata să le ștampileze. Halal lucru manual!

* Vinersi seară am fost la al doilea concert The MOOoD, după ce i-am văzut la Peninsula. Încearcă ei tare de tot să fie foarte british și cool. Ca aspect le iese, doar că vocea solistului pe mine nu mă încântă, deloc. Sorry, dude, știu că încerci din răsputeri, dar ce iese e prea scârțăit și scheunat pentru mine. Am reținut din două concerte doar o piesă, ceva cu „silence” și am constatat că pot pune refrenul din ea și peste celelalte fără să se prea simteă diferența. Liniile melodice de voce sunt prea similare. Instrumental, pentru indie (după care nu mă dau în vânt), sună acceptabil. Știu că pare ca și cum aș fi stat să cârcotesc, dar în realitate m-am dus în public și m-am rupt ca o adolescentă hipster veritabilă. Cum să nu mă simt așa, mai ales că la intrare mi-au luat tot 5 lei, ca unei studente oarecare?!🙂

* Ralu a venit în oraș cu ceva cunoștințe noi și împreună cu unul dintre ei am deslușit misterul poziționării corecte a ochelarilor pe nas dacă ești hipster. Puși prea jos, să poți privi peste cu lejeritate, e kinky. Puși prea sus, înfipți în rădăcina nasului, e geeky – tip secretară. Pentru a fi cool poziția corectă e undeva la mijloc – depinde și de nas, dar cam pe la un centimetru de frunte e ok. Tana și-a uitat ochelarii în Flying Circus și pentru puțin timp credea că va trebui să dea o căruță de bani pentru alții – rame destul de ieftine, lentile foaaarte scumpe, doar pentru că se întunecă la lumină și nu aburesc. Din fericire, ochelarii erau tot acolo și a doua zi așa că e bine să întrebi când pierzi ceva, să nu presupui că e capăt de lume.

* Am prins o chestie mișto din zbor. Să nu asumi. Să nu asumi că ceilalți știu anumite chestii sau că înțeleg. Trebuie să verifici. Don’t ASSUME, you make an ASS out of U and ME. :)) Profund!

* La Cluj e foarte frig. Eu încă nu am căldură. Caloriferul ar fi trebuit aerisit, dar nu are aerisire, iar demontatul și spălatul în vană trebuie făcut vara, când instalația e goală. De știut pentru anul viitor. Din fericire am aerotermă și am redescoperit că o pot folosi și pe post de uscător de pheon.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Făcute/făcubile, Văzute/ văzubile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cum își țin hipsterii ochelarii pe nas și alte constatări esențiale

  1. Oana Florea spune:

    mersi de lectia cu ochelarii. Eu mi-am luat de soare si is destul de cool, ca au floricele mov pe ei ;)) dar ii lipeam practic de partea de sus a nasului, pentru comoditate, dar acum voi adopta si eu pozitia hipstercorecta.
    in mommy spirit iti zic: cu aeroterma ai grija sa tii mereu o cana cu apa pe aproape, ca monstruletul ala mananca umiditatea din aer. Am trait si eu o iarna in Manastur cu 2 aeroterme😀

  2. alexandra spune:

    faza cu the mood e atat de adevarata:))am prietene care sunt foarte incantate de ei dar am zis ca sunt eu carcotasa si mi-am pastrat parerile.O chestie care mi-a placut mult la ei a fost energia…da,da tot ce poate spre deosebire de alte trupe.Nah ca m-am intors pe blogul tau:))

    • zoldike spune:

      The MOOoD au energie ce e drept, vocalul se strofoacă de-a binelea. E greu să stai într-un picior, tensionat, în timp ce faci tot felul de mişcări uber-cool cu celălalt, cu o mână să te ţii energic de microfon, iar cu cealaltă să-ţi dai periodic şi sexi, zulufii de pe frunte. That guy is a wanna be coolness factory. Doar că eu văd tot efortul din spatele lejerităţii aparente şi mă super distrez. Dar e drăguţ că face asta pentru public. E flatant. Bine-ai revenit!🙂

Lasă un răspuns

