Patru idei creative. Simple şi de efect

To share is to care!Add to FaceBookAdd to Twitter

Să simţi sub tălpile goale ceva molatec, parcă elastic, dar mângăietor şi de o consistenţă pufoasă, care nu gâdilă, e minunat. Acasă, într-o parte umbrită a grădinii aveam plăcerea să mă plimb desculţă pe un strat gros de muşchi foarte verde. Îmi plăcea să mă aşez pe el şi să mă bucur, şi eu şi păpuşa, de cel mai confortabil pat posibil. Când mureau pui de găină le făceam pătuţ în groapă tot din acel muşchi. De când am devenit orăşeancă full time, tălpile mele au uitat de bucuria simplă, dar sublimă de a păşi pe muşchi. Dar uite că mai erau şi alţii cărora le era dor de asta aşa că au inventat preşul de baie cu muşchi natural. La mine în baie n-ar avea lumină pentru fotosinteză, că n-am geam; altfel mă şi apucam să meşteresc un preş de muşchi. Ideea e de aici.

A doua idee e pentru iluminarea unor case înghesuite, de fapt barăci, în care locuiesc oameni din zone sărăcăcioase. „Becurile” sunt făcute din sticle de plastic, poziţionate jumătate afară, pe acoperiş, şi jumătate în casă. Sticlele sunt umplute cu apă limpede şi cu două linguri de înălbitor, ca apa să nu facă bacterii şi să rămână curată, pentru a capta şi aduce în încăperile întunecoase lumina soarelui. Între povestirile lui Creangă era aceea a unui om prost care îşi făcuse casa fără ferestre şi apoi se chinuia să care lumina înăuntru într-un butoi. Ei bine, uite că aşa ceva chiar e posibil!

Pe-a treia chestie o ador! E ceea ce aş vrea să-i cumpăr lui tanti Lia şi tuturor celorlalte mame. O faţă de masă pe care, de câte ori verşi ceva, se conturează un imprimeu. Şi de regulă mesele festive sunt întotdeauna însoţite de accidente în care suferă faţa de masă. La mine acasă problemele erau vişinata, afinata şi vinul roşu şi de fiecare dată, după ce se răsturna un pahar, conversaţiile erau întrerupte întâi de scuze şi apoi de încercări de a linişti făptaşul, cum că nu e mare sofală, iar apoi de o tăcere stânjenitoare – din fericire scurtă. Ce mi-ar mai plăcea însă ca vărsarea paharului să devină un eveniment aşteptat cu nerăbdare, pentru a dezvolta imprimeul. Ba chiar am putea să vărsăm intenţionat! Genial!! (O idee a lui Kristine Bjaadal, de văzut în detaliu aici.) Zice pe blogul inventatoarei că, deocamdată, această faţă de masă există doar în faza de prototip, dar creatoarea aşteaptă mailuri fiindcă ar vrea să-şi vadă produsul pe piaţă.

Şi a patra idee e un covor, de aici. Nu e el fermecat, dar pe mine m-a fermecat. E atât de vesel şi de colorat. Se asortează la orice.🙂 E inspirat de pictorul Henri Matisse. Pare şi moale, din poză, şi, cum e asimetric, poate face interesant orice spaţiu. Ştiu că se găseau la second-uri şi bucăţi de mochetă -dreptungiulare, pătrate. Ai mei au cumpărat câteva, numai că nu erau culori aşa de fascinante. După ceva colindat de second-uri, cred că un astfel de covor se poate face şi acasă. Mă gândesc la un model mai puţin complicat, o pânză rezistentă pentru toată suprafaţa lui şi lipici bun pentru a uni bucăţile de mochetă colorată pe pânză. Bine, nu ar fi la fel de moale, dar măcar ar fi unic.🙂 Şi, în funcţie de bucăţile găsite, foarte colorat. Deocamdată sunt încă mulţumită de covoraşul meu. E destul de colorat şi mai are şi atuu-ul de a fi fost cumpărat din primul meu salar ever, când am lucrat pe post de casieriţă cu ture de 12 ore şi afte de la manevratul banilor. Da, ţin mult la covoraş.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Patru idei creative. Simple şi de efect

  1. onnahcublog spune:

    ma treci la mame?? :D:D

Lasă un răspuns

