Scriem, scriem, dar mai şi citim (?!)

Sper că da. Eu aşa îmi fac mie. Dacă tot trăiesc din scris (d-apoi dară că nu din ăsta!), musai să citesc zilnic măcar triplu decât scriu. Azi vreau să recomand câteva chestii de pe alte bloguri, care-mi plac mie tare, dar din care nu pe toate am bucuria să le citesc prea des, căci oamenii sunt ocupaţi. N-o să fac trimiteri la citit chestii lungi (am milă de data asta) şi nici la bloguri culinare (că am şi mai multă milă ;)) ).

Am dat de o piesă foarte simpatică cu un videoclip extraordinar pe două bloguri din Reader – Vivir Para Contarla şi Şalul e şarpele. Astea sunt dintre blogurile cele mai rafinate şi culturificate pe care le urmăresc.

Pun şi eu clipul, că prea e minunat, din toate unghiurile şi cotloanele de vedere, nu doar din puncte.

De pe „Şalul e şarpele” mi-a mai plăcut enorm cântecelul indian de Old Bollywood (presupun), care locuieşte la mijlocul postării de aici. E un cântecel cu potenţial agasant, dar dacă îl laşi să te ia cu valul, e foarte distractiv. Autoarea scria despre clip: „în fine, un test. dacă reuşiţi să vedeţi clipul ăsta pînă la capăt, sînteţi ok, n-aveţi probleme cu nervii, vă aşteaptă o viaţă plină de belşug, canapele şi copii africani fericiţi.”🙂 Oh, da!

„Mintea de ceai” al lui Iren îmi place de numa – numa. E un blog cu proză foarte scurtă, de fapt proză poetică foarte scurtă şi fantastică. Îmi place tot, dar pun linkul la ultima postare şi mai departe fiecare se descurcă🙂 – O rabdare, doua, trei, veverita cate vrei?

Cu „Jurnalul roz de cazarmă şi nu numai” al Simonei Tache de la Caţavencii (ex la Academia Caţavencu) mă distrez cam în fiecare zi. În cel mai recent post citit a observat o reclamă foarte caraghioasă, din seria celor de sub balconul meu, la care pufnesc în râs de fiecare dată.

Un alt clip foarte, fooarte tare l-am văzut pe blogul pe care mămica sa foarte de treabă i l-a făcut lui Ozzy. E o minunăţie cu peisaje şi stare de bine din Islanda, de văzut aici.

Pe Reveica o citesc când şi când, adesea nici nu trebuie citită, fiindcă are caricaturi. Ultimul post mi-a plăcut în mod deosebit şi a adus o notă veselă în tot doliul naţional stârnit de Bac2. „Un alt chip al erotismului„.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Scriem, scriem, dar mai şi citim (?!)

  1. Oana spune:

    Multam frumos de recomandare, dar o curiozitate am: e chiar asa de grav/trist ca bag caricaturile alea pe blog? :)))

    • zoldike spune:

      E foarte bine şi cu caricaturi, doar că în postare mă refeream la beneficiile lecturii. Caricaturile sunt numai bune de văzut şi amuzat într-o pauză mică la job.

  2. Oana spune:

    Eu am inteles asta, insa formularea e putin ciudata. Iar un pic de autoironie nu strica niciodata.😀

Lasă un răspuns

