Chestiile mici care contează

Cadoul de la mama Tanei😀

Comercianţii ştiu că oamenii fac obsesie pe diverse chestii şi de aceea există obiecte speciale care să satisfacă astfel de nevoi. Dacă îţi plac elefanţii (hei, Tana, dragă) sunt de la bomboniere şi ceainice cu elefanţi, la medalioane, brăţări, casete de lemn, căni, cravate şi solniţe. Dacă îţi plac mămăruţele (hello, Oana), sunt de cumpărat de la castroane de salată şi cuiere cu mămăruţe la cercei şi broşe. Dacă îţi plac craniile (Vetu, dragă soră-mea) sunt genţi, tricouri, cleme de păr, curele şi chiar sandale. Dacă îţi plac măştile-simbol pentru teatru, una care râde şi una care plânge (bună, Ralu) sunt şi cu ele tot felul de obiecte pe lângă care să nu poţi trece indiferent. Dacă îţi plac clovnii (hei, Meli) la fel. Şi dacă îţi plac bufniţele, pisicile, fluturii, melcii, spiralele, pomii vieţii, feliile de lubeniţă, ciupercuţele, condurii de prinţesă, crucea egipteană, merele muşcate cu vermişor pe ele, caii ori maimuţele care ori tac, ori nu aud ori nu vorbesc (Sunt fericită să mă laud că am primit cele trei maimuţe Hear No Evil-
See No Evil-Talk No Evil cadou de la mama Tanei de curând.). Sau degetarele, stropitorile, hipopotamii, măgarii mov, animăluţele-mogâledeţe-pufoase, îngheţatele… Orice chestie e exploatată şi e cu atât mai greu să rezişti în bazare, târguri handmade, de vechituri sau magazine de antichităţi. Toate locurile astea sunt create special pentru cine are sensibilizată coarda de „awwww” când vine vorba de obiecţele simpatice, în mare parte inutile şi adesea scumpe. „Aici sunt banii noştri!”, adicătelea. Mie îmi vibrează coarda şi fac „awwww” la mai multe şi e tot mai grav şi mai greu să o fac să stea întinsă şi să nu îmi mai scuture creieraşul cu rezonanţa ei.

Mi s-a pus o ţestoasă pe mâna la Peninsula

Partea plină a paharului e că aceasta e şi coarda responsabilă cu starea de bine fiindcă obiecţelele astea te fac să zâmbeşti. Probabil că nu e ok să vrei şi să te ataşezi de chestii materiale, dar dacă îţi dau energie bună, nu pot fi chiar aşa nocive, nu? Decât poate pentru portofel, însă el nu e un obiecţel simpatic, deci cui îi pasă?! (După ce mi-a văzut inelul, a vrut şi soră-mea, dar ei i-am luat cu elefant. Ţestoasele sunt nebunia mea! My Precious!!)

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Chestiile mici care contează

  1. onnahcublog spune:

    super simpatica broscuta ta. culoarea e adorabila. De ce ne atasam de chestiile astea? Adica mna, tu ai 4 broscute acasa, dar de unde inclinatia pentru ele??

    • zoldike spune:

      mersi. turcooooaz, ştiu.😛 ţestoasele îmi plac de când Ioana, prietena mea din copilărie, a luat-o pe Froggy, care nu era a frog, ci a turtle. Şi apoi am avut câteva săptămâni în liceu nişte ţestoase în adopţie temporară şi asta a fost tot, m-am îndrăgostit şi am vrut familia mea permanentă de ţestoase.

  2. Pingback: Asa ar face o buburuza « Cu Cirese la Urechi

  3. DianaEmma spune:

    Eu sunt cu mâțe.😆

  4. tana spune:

    eu am cam 70% din dependentele enumerate de tine and some more. ACOLO sunt banii mei. si mega inel. bine ca nu ma intalesc prea des cu sora-ta :))

    • zoldike spune:

      and some more, indeed.🙂 lasă să mai aibă şi alţii elefanţi, share the obsession. cum se zice că îs buni la casa omului că aduc noroc, de-abia aştept să îi văd pe ai tăi muncind cu normă întreagă. să te procopsească!😀

Lasă un răspuns

