Salată cu varză roşie şi cartofi

Salată cu varză roşie

To share is to care!
Add to FaceBookAdd to Twitter

Săptămâna asta am cam mâncat tot ce e pe lista cu chestii ce pică greu la fiere şi dau „dureri în partea dreaptă” – de la îngheţată şi ciocolată la borcan la cartofi prăjiţi şi ochiuri. Eh, şi câteva lucruşoare care să spele din păcate: un bax de iaurt cu o% grăsime, o lubeniţă, mere, pere şi batoane de cereale, cele din urmă doar eu. Cu toate astea, fierile nu au ţinut cont să facă vreo medie şi ne-a tot fost rău amândurora. Aşa că am dat-o azi pe salată. Am luat de la supermarket o varză roşie pe principiul că îmi plăcea culoarea ei şi nu am făcut nicio salată cu varză roşie, iar de acolo am improvizat.

Ingrediente:

4 cartofi mărişori

1/2 de varză roşie (mică)

1 ardei gras

1 ceapă micuţă

2 ouă şi un gălbenuş

condimente

Preparare:

Am fiert cartofii şi ouăle (separat şi fiecare în timpul său). Cartofii i-am tăiat în bucăţi şi ouăle le-am feliat (am dispozitiv care face asta şi nu ştiu cum îi spune – feliator :-?).

Din gălbenuş am făcut puţină maioneză cu puţintel muştar (să nu mă chinui să nu o tai) şi ulei de floarea soarelui.

Am tocat jumătatea de varză, ceapa şi ardeiul şi le-am sărat. Apoi le-am amestecat cu cartofii, maioneza şi deasupra am pus feliile de ouă şi am mai amestecat vag (să nu se prea sfarme ouăle).

*Mie mi-am pus şi măsline negre în salată, lui nu îi plac.

Şi, incredibil, a mâncat (cu pâine, să nu i se aplece) şi a zis că e bună şi că mai vrea, dar altădată că porţiile prea mari strică.😀

Chiar îmi place cum arată varza roşie. Şi mi se asortează cu "şervetele" de bucătărie.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Făcute/făcubile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

