O chestie bună cu altă chestie bună nu fac mereu o chestie şi mai bună

To share is to care!
Add to FaceBookAdd to Twitter

Să combini lucrurile şi să le faci să „meargă”, să „dea bine”, să se nimerească, e o super artă. Uneori ţine de intuiţie, alteori de ochi format, alteori e după reţete de dinainte ştiute. Foarte des când gătesc îmi spun că dacă pui în oală numai chestii bune, n-are ce să iasă rău. Dar are! Nu, n-am făcut nicio intoxicaţie alimentară, ci am avut revelaţia în baie, alături de o gamă de cosmetice primite în dar.

Tare m-am bucurat când le-am primit, mai ales că toate au ambalaje verzi şi cele două ingrediente de bază sunt şi ele verzi. Măsline şi bambus – două ingrediente care sunt şi comestibile. Ohooo! O nebunie, mă gândeam. Ce spa mi-oi face în propria baie!

Doar că, de vreo lună de când le-am primit, abia mă conving să desfac capacul vreunui recipient. E incredibil cât de oribil pot să PUTĂ măslinele verzi în combinaţie cu bambus. Îmi vine imediat să vomit de câte ori îndrăznesc să folosesc vreunul din produse. Că mă tot căznesc să le folosesc fiindcă mi-au fost date cu mare drag de cineva tare drag. Însă, după ce mi-am răscolit fierea rău de tot cu ele în seara asta, am decis să le las cu capacul pus. Şi când mă mai  scutur un pic de sentimentele de vinovăţie, am să le fac vânt la tomberon. Că doar s-o fi găsind careva care caută în gunoaie să aibă stomacul şi fierea mai puţin sensibile ca ale mele şi să le poată folosi.

Cosmeticele cu pricina sunt de la o firmă mare de la care se procură prin comandă de pe catalog, aşa că dacă nu ştii sigur că ai mai mirosit măsline combinate cu bambus fără să-ţi vină să dai la raţe, mai bine nu comanda gama. Poate să fie redusă cu 90%, că tot nu vei reuşi să te foloseşti de produse.😦 Din păcate nu orice două lucruri bune combinate dau ceva bun.

Uneori se întâmplă şi chestii neaşteptate, am păţit vara asta cu o salată care avea o grămadă de ingrediente, printre care lămâie, ceapă, măsline şi mentă şi mergeau minunat cu ou fiert, telemea şi roşii. Abia mi-am crezut papilelor gustative că lămâia cu ceapă au gust bun în aceeaşi îmbucătură. Eh, dar iată că măslinele cu bambus put. Oh, şi cum put! Deşi, nu-i exclus să dea bine în salată, poate e de vină prelucrarea lor în cosmetice.😕

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Făcute/făcubile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

