Pensula din oraşul cu Peninsula

To share is to care!

Add to FaceBookAdd to Twitter

Atunci când vizitez un oraş îmi place să-mi iau repere solide. În Târgu-Mureş am un reper foarte, foarte tare. Mă întreb dacă îl mai ştie cineva.😀

După toate probabilităţile anul acesta voi fi la Peninsula, după ce în precedenţii ani n-am avut ce buget să mişculez nici chiar pentru însuşi Jonathan Davis. (Mda, a fost dureros. M-a sunat soră-mea din timpul concertului să-mi pună Korn la telefon). Anul ăsta nu vine nicio formaţie mare-mare pe care o ascult des-des, dar capetele de afiş mi-s dragi de pe vremea liceului. De Guano Apes, K’s Choice şi Within Temptation zic. Subscribe ascultam multişor acu vreo 2-3 ani, dar la ultimul concert din Cluj au avut o atitudine de prea-staruri şi dintr-o dată le-am zburat piedestalul imaginar de sub picioare. Desigur, Luna Amară, se subînţelege (doar am două ţestoase botezate după ei :P). Şi, bineînţeles, merg că o mai văd pe soră-mea şi să am ştrand gratis şi să pot să dorm în cort (somn de care mi-e foarte dor). Dar adevărul e că vreau să merg la Târgu-Mureş din altă cauză. ;)) Vreau să revăd pensula. Da, pensula, pensula, nu Peninsula!

Pensula #1, toamna 2010

 Pensula #2, iulie 2011

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Făcute/făcubile, Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pensula din oraşul cu Peninsula

  1. Oana Florea spune:

    Nu stiu cum se face ca tu si pensula va asortati de fiecare data :))

Lasă un răspuns

