Elefantul care a rezolvat o problemă înțepătoare

Elefantul Roz

Poate știți cum e să ai pasiuni mistuitoare, ei bine, eu am una înțepătoare! Mai degrabă îi înțeapă pe alții, ce-i drept, tocmai când se așează mai bine în preajmă. Când mă apucă pasiunea asta, mă ține preț de câțiva zeci de centimetri de ață, dar pericolul vine de la acele ce se împlântă haotic pe unde găsesc ele că e mai moale. Cel puțin așa era înainte să-l cunosc pe fantul roz de la magazinul Koala, singurul magazin de Fair Trade din țară (de care am povestit aici).

Elefantul, venit la Cluj tocmai din Nepal, avea rolul să țină cald vreun biberon de bebeluș –

cică. Eu m-am gândit că e mai bărbat de atât și îi pot da o sarcină mai grea.

Chemați protecția animalelor, sunt sadică!

L-am umplut cu vată, l-am căpăcit cu o bucată de material pe care i-am cusut-o roată la bază și l-am făcut perna mea de ace. Sadic, știu, dar cineva trebuia să o facă și pe asta!

Acum sunt gata pentru noi isprăvi într-ale împunsului cu acu și trasul cu ațele, mai cu seamă că am la îndemână și degetarul pe care Nefertiti îl folosea să-i cârpească izmenele lui Amenhotep!

Cele mai noi isprăvi sunt două tivuri de rochii de la second prea lungi pentru jumătatea mea de metru de picioare și un fermoar pus la pantaloni. Not that fancy, am alte isprăvi mai… decorative, dar acum elefantul e esențial. E de mare ajutor și atât de tolerant!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Făcute/făcubile și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

