Transfer de sentimente prin CTRL C, CTRL V

Căutam eu o poză cu Shannen Doherty din motive de că-mi trebuia și nu găseam una în care să mi se pară că arată suficient de ea. Chestia asta că o persoană nu e destul de ea însăși e destul de răspândită. I s-a întâmplat și lui Charlie Chaplin să iasă pe locul șapte, după sosiile lui, la un concurs de interpretare a lui Charlie Chaplin, așa cum am aflat de pe blogul „Țestoasa de serviciu”.

Dar de data aceasta nu era doar senzația că persoana în cauză nu e destul de persoana în cauză, ci și că mi se părea că nu e ceva în regulă cu ea. Shannen Doherty mi-a plăcut când eram mică și mă uitam la „Beverly Hills 90.210”, în anii ’90, unde ea era Brenda. Apoi am văzut-o în serialul „Charmed” despre trei surori care descoperă că sunt vrăjitoare și au super-puteri (personajul ei era Prue). Îmi plăcea de ea foarte tare, o asociam cu o femeie sigură pe sexualitatea ei, fără să fie vulgară, destul de amuzantă, mereu bine pieptănată.😛 Numai plus și plus, dar când căutam poza, fața ei a început să mă irite și să am flashuri cu vedetele eșuate care își bazează cariera pe un proiect reușit din tinerețe. Și atunci m-a lovit! Mă uitam la Shannen Doherty și aveam reacții față de Oana Sârbu. Fiindcă, în caz că nu ați observat, cele două seamănă destul de mult.

Cine știe câte alte copy-paste-uri de sentimente mi s-au mai întâmplat numai fiindcă vreo tanti semăna cu bunica sau vreun tip aducea cu un fost prieten. Ciudat, nu?

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

