Când va apărea rochia mea perfectă undeva pe un umeraș, Katy Perry va ajunge la ea prima

Ca toate fetele unice, am ajuns în acel moment unic în care mi-a apărut în cap rochia unică. Întâmplător, tocmai treceam pe lângă un butic cu rochii urâte de mireasă din spatele complexuui de magazine Central din Cluj. Mi s-a activat rapid mecanismul de compensare și m-am trezit cu imaginea rochiei perfecte în cap. Era din ceva tul, baby-doll, fără bretele, sub genunchi, în degradé de la alb (puțin de tot, pe bust) la turcoaz. Și trecea prin tot felul de nuanțe de verde, albastru și mov. O delicatesă! Și în picioare aveam niște pantofi turcoaz, o nuanță tare și închisă.

În afara capului meu nu am mai văzut-o, dar azi Katy Perry a apărut pe site-uri îmbrăcată în ceva similar. Rochia cu care a apărut la People’s Choice Awards.

Katy Perry în culise la People's Choice Awards 2011. Sursa: Ok! Online

Mai are Katy câteva țoale cu care m-aș îmbrăca și eu, mai ales de când a intrat pe filmul cu moda anilor 50′. Diferența majoră e că ea are bani de shopping și bani de dat la designeri care să îi coasă rochiile din capul ei, iar eu am numai ideile și nu am mașină de cusut. Nu că nu mi-aș fi făcut câteva haine, dar chiar la croit de tul nu m-aș băga. Ceea ce mă face să cred că e foarte probabil să îmi văd rochia din gânduri în vreun newsletter, purtată de Katy pe undeva. Ceea ce-i ok, că măcar o să o văd pe draga de rochie și va fi și celebră, instant, cum sunt toate outfitturile cântăreței.

 

 

Ca notă de subsol, piesa mea preferată de la Katy e asta:


About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Când va apărea rochia mea perfectă undeva pe un umeraș, Katy Perry va ajunge la ea prima

  1. Gloria spune:

    sa fie de la atata fashion cu care va bombardez eu lately? :)) foarte tare rochita. as purat-o si eu. Si bine zici tu de pantofi turcoaz😉

    • zoldike spune:

      Rochia „puuurfectă” mi-a căzut în cap acum vreo doi ani, așa că nu, nu are legătură cu Flash Me🙂. S-a întâmplat să nu văd nimic care să-i semene până ieri când am văzut-o pe Katy și am vrut să păstrez rochia cumva, de-aia am pus-o în dulapul de pe blog.😛

Lasă un răspuns

