Tricotaje tricotate de tricotători care iubesc să tricoteze

A fost odată ca niciodată o fată care a vrut draperii noi (de fapt cele din imaginea blogului) așa că a cumpărat materiale de la magazinul apărut pe vremea lui Pazvante și încă deschis în scara vecină a blocului unde plătea ea chirie. Apoi, a consumat două papiote întregi de ață (de câte 20 de metri) să coasă draperiile într-un week-end. Eu. Că-mi place să „o ard așa”: cu acul de cusut sau cu andrelele. Să meșteresc ceva ce, adesea, habar nu am cum va arăta la sfârșit. Și sunt fericită că am dat peste Etsy, un site care adună lucruri făcute de mii de alți oameni (da, americani, dar și ei sunt oameni). Numai pentru tricotaje sunt acolo peste 1.200 de pagini din care am strâns și am pus mai jos câteva chestii care m-au făcut să zâmbesc. Sunt simpatice sau fără sens sau inventive sau pur și simplu colorate și trăznite. Părerea mea e că toți ar trebui să mai lăsăm din când în când calculatorul sau ieșitul în oraș și să meșterim câte ceva, fiindcă e o metodă foarte bună și la îndeMÂNĂ de a crește nivelul stimei de sine și a celui de endorfine.

Această prezentare necesită JavaScript.

Mențiuni speciale: coconul tricotat de bebeluș care probabil că prelungește senzația de In Utero (și mi se pare foarte comod :D); fularul în formă de pere și mânecarul (de care vreau).

Proiectul în lucru de o vreme e o covertură pestriță. Am tricotat (model dublu de bob de orez*) în petice (inegale) toate ghemele și ghemușoarele rămase de pe la alte chestii și trebuie să cumpăr gheme. Aștept să merg într-o zi cu magazine deschise la Alba-Iulia, Deva sau alt oraș mai mic unde ghemele nu costă o avere. (Clujul are o problemă și la capitolul gheme. Dar tot îl iubesc.) Mai e și varianta cumpărării ghemelor din second-hand, unde sunt de multe ori la sac, doar să am noroc.

Bucățele de puzzle

*Modelul bob de orez dublu e cu două rânduri consecutive tricotate cu două ochiuri pe față, două pe dos, iar următoarele două vor fi invers. Adică ochiurile pe față vor fi pe dos și cele pe dos vor fi pe față. Îmi place pentru că nu se întinde și arată bine și pe o parte și pe cealaltă.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu, Făcute/făcubile, Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tricotaje tricotate de tricotători care iubesc să tricoteze

  1. Adriana spune:

    Buna ziua,
    Numele meu este Adriana si sunt producator particular handmade, respectiv hainute si accesorii copii si femei .
    As dori sa stiu daca sunteti interesata de o colaborare in sensul expunerii si comercializarii produselor mele pe site-ul dumneavoastra.Desigur in anumite conditii benefice pentru ambele parti .

    Cu deosebita stima,
    Adriana

    • zoldike spune:

      Multumesc pentru ofertă, dar blogul acesta e doar un loc în care vreau să mă exprim liber, nu vreau să mă complic cu reclame şi obligaţii. Tricotatul e ceva ce mă relaxează şi prefer să-l păstrez aşa. Vă doresc mult succes, spor şi imaginaţie când tricotaţi.

  2. Administrator spune:

    „SOLIDARITATE FĂRĂ VÂRSTĂ”
    2012 „Anul european al îmbătrânirii active şi al solidarităţii între generaţii” poate fi pentru Asociaţia IHTIS o oportunitate de a intensifica pledoaria pentru transpunerea în practică a realizării CENTRULUI DE VIAŢĂ INDEPENDENTĂ în satul Dumeni – obiectiv avut de mai mulţi ani în vedere – http://centruldeviataindependenta.wordpress.com/
    Acţiunea „SOLIDARITATE FĂRĂ VÂRSTĂ” se vrea a fi una umanitară, grupul ţintă fiind alcătuit din voluntari de toate vârstele, cu abilităţi în tricotaje.
    Asociaţia IHTIS pune la dispoziţia voluntarilor materia primă (fire de lână).
    Fiecare voluntar va crea manual – după cum doreşte – unul sau mai multe produse pentru copii (muncă la domiciliu). Gama diversificată de produse obţinute vor fi apoi valorificate de către Asociaţia IHTIS, în sprijinul campaniei de realizare a CENTRULUI DE VIAŢĂ INDEPENDENTĂ.
    Am fi onorati sa ne fiti alaturi.
    Iertata ne fie indrazneala…
    Intreaga noastra poveste pe http://asociatia-ihtis.ro/.

  3. Nico spune:

    Ha ha ha..imi place „tricotatori” :)). Sa stii ca Etsy.com nu este numai pentru americani, oricine oriunde in lumea asta poate sa-si vand produsele prin etsy sa-si deschisa propriul magazin, inclusiv tricotatorii din Romania🙂

    • zoldike spune:

      A, aha. Mersi de info. Deocamdata am tricotat un sal pentru un prietena (dupa unul tricotat pentru mine). Nu am atata timp cat sa fac si pentru vanzare. Dar, cine stie?🙂

  4. daniela spune:

    eu tricotez acum ptr o firma vreau sa tricotez ptr bani mai multi nu sa-si bata jok sa plateasca 11 euro ptr un pulover de 1 metru cunoasteti pe cineva disponibil sa plateasca cat de cat mai bine??contactatima 0758538164

Lasă un răspuns

