Sadism extrem: un tip care îi dorește unei fete să nu-l uite niciodată

După ce trece „euforia” sărbătorilor mai rămâne să șezi. Am pus ghilimele fiindcă după ce nu mai crezi în Moș Crăciun și Revelionul e doar o altă seară cu prieteni, cafea și alcool, sărbătorile sunt doar o perioadă liberă în care poți să șezi și să exiști pașnic. Na, oricum, „euforia” ne-a trecut cu o vizită acasă la ai mei, cu ciocolată, plăcinte, remi, vișinată, pisici și un scurt-circuit exploziv pe post de artificii, iar apoi cu șampania roz, frișca și poveștile Revelionului. Acu am rămas să ne uităm la filme piratate și documentare pe posturile străine de tv. Și, nu știu cum se face, dar un bărbat ghiftuit și îmbuibat de euforia sărbătorilor tinde să recurgă la hip-hop, iar prietenul meu e în acest tipar. Așa că azi de după-masă m-am enervat pe Biță și pe Holograf (că s-a ajuns să îi ascultăm și pe ei).

Personajul principal din cântec e tare confuz: nu mai e treaba lui ce face ea, dar totuși ar mai vrea și el o vorbă bună; când se gândește la relație își amintește numai de certuri aiurea, însă ei îi dorește să rămână blocată în trecutul relației lor plină de semnificații pe toate planurile… Iaca încă unul care n-ar vrea nici să hai, nici să deloc și ce poate să-i puie mai mult căpșorul decât să-i dorească și ei  asemenea. O perspectivă de cap pătrat! Nu, că m-am înfuriat! Retroactiv și în numele tuturor fetelor care nu-s nici dorite într-o relație, dar nici lăsate să plece de-acolo, trebuie să scot fum pe nări măcar virtual.

Cine are două coaie și își dă seama că o relație nu are țel și e plină de certuri, neînțelegeri și nepotriviri de caracter, să facă bine să lase fata în pace. Să nu-i compună cântece, să nu-i pună zâmbețele false pe messenger, să nu-i trimită/răspundă la SMS când nu are ceva mai bun de făcut(ut), să nu arunce cu priviri galeșe de peste drum, să nu, nimic. Fiindcă oricum fetele trec greu și e un mare cult în rândurile feminine pentru netrecutul peste o relație, orișicât de căcat, dacă el-ul a atins sau rupt anumite corzi. Fir-ai tu Biță să fii cu de-astea:

Sper să îți fie dor de mine când mă asculți
Când te gândești la noi să nu poți să mă uiți
Poți să aparții oricui, nu e treaba mea
Știu că o să-ți găsești pe altcineva
Da chiar și-așa să simți că este altceva
Că nu sunt eu și că ai vrea să fie așa
Să fiu în mintea ta în fiecare zi mereu
Tot ce-ai în jur să îți spună doar numele meu
Orice film, prietenul sau carte
Să-ți povestească despre mine înc-o parte

(Sursa pentru versuri e aici.)

Întreaga minunată urare:

În loc de „Treceți batalioane române Carpații” e nevoie de un remix care să favorizeze și perspectiva feminină asupra relațiilor ratate.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sadism extrem: un tip care îi dorește unei fete să nu-l uite niciodată

  1. Apropo de perspectiva bovină și de sadism, mi-am amintit un banc -> El sadic și ea masochistă fac sex. Ea: fă-mi răăău, bate-măăă, te rooog!! El: Nunuuuu… :))

    • zoldike spune:

      :)) Eh, dar nu poate să judece și el dacă e „rău” din ăla atractiv sau rău din ăla sadic, dărâmător și greu reparabil? Că dacă nici nu-și dă seama de diferență între ce rău poate să facă și ce nu, atunci chiar nu e un tip care să merite. >:D<

Lasă un răspuns

