Asta se întâmplă în geantă

Dacă murea cineva de curiozitate față de conținutul super genților pe care le poartă femeile, misterul a fost dezvăluit și fotografiat aici. Dacă cineva vrea idei noi cu care să își umple geanta supradimensionată, poate să le găsească tot acolo. Din ce am văzut în acele genți ale altor tipe:

– nu știu ce îs mare parte din gadgeturi,

– mi s-a făcut dor să am șervețele de nas în loc să foosesc bucăți dintr-un sul de hârtie igienică,

– am zâmbit la geanta cu chiloți și șosete al căror rol e vital în anumite momente complicate din viață (alea în care statusul relațional de pe Facebook e „It’s Complicated”),

– cub rubik?! ok… nu judec pe nimeni!😛

– mi-a plăcut tipa care își ia cu ea ghemul și andrelele să tricoteze, ceea ce eu fac numai acasă.

Asta e la mine:

Din geantă

Cum pot avea și ochelari de soare și mănuși? Păi, am observat că e bine să am ochelarii de soare tot timpul fiindcă apar momente când lumina e puternică și în zilele de toamnă sau iarnă, iar lumina asta e iritantă (până la lacrimi) pentru ochii de culoare deschisă. Mănușie au apărut de dimineață, fiindcă a nins.

Cartea are scopul precis de a fi citită pe transportul în comun, când prind loc pe scaun. În trei săptămâni am ajuns puțin după pagina 150. Deci nu e mare afacere să o car după mine, dar măcar am în ce să mă pierd atunci când mă deprimă fețele sau conversațiile celor din jur.

(Și) elastic de păr și (și) bețe de păr, pixurile, care adesea înlocuiesc bețele de păr, oglindă pe care nu o prea folosesc fiindcă de-aia există vitrine pe stradă. Irul solid și irul lichid nu se exclud reciproc, cum ar crede unii! Chei, agendă, bilețele, portmoneu, telefon și încărcător (just in case), ocheari în toc (+ super secreta sferă de la Tana), drajeuri mentolate, castane, piatră. Mă rog, pot fi și alte chestii de pe jos în geantă: frunze, conuri, măceșe, “fructe” întărite de la pomi ornamentali… agrafe uriașe de birou. :))

Și aparatul cu care am făcut poza. Îl car și nu îl prea scot, dar trebuie să fim împreună, în secret.

Printre cele mai ciudate chestii de știu că au existat în genți au fost cutterul Oanei și buzunarul din geanta Tanei în care te puteai transforma în Avatar, prin albăstrire intensă.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Asta se întâmplă în geantă

  1. adi spune:

    iti lipseste un singur lucru: permisul de conducere😉

Lasă un răspuns

