Am garderobă de bal mascat

Cea mai bună veste financiară de când a început criza economică! Am făcut un experiment care mi-a luat o piatră de pe inimă! Concluzia e că voi face economii dacă va trebui să merg la vreun bal mascat (poate de Revelion?!). Nu e nevoie să dau bani pe costume. Când voi merge la un bal mascat voi putea să fiu… eu însămi (mai mult sau mai puţin). Ideea e că nu îmi trebuie nimic în afara hainelor pe care deja le am pentru a mă transforma în ceva personaj.

Amish

Mary Poppins

Betty Draper din serialul "Mad Men"

Peggy din "Mad Men"

Peter Pan / Robin Hood

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu, Făcute/făcubile și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

