O intrare laterală cam pe lângă…

În clădirea unde îmi petrec eu o bună parte din zi se lucrează. Asta e evident :)), dar se lucrează şi în exterior, la faţadă. Chestie care, desigur, trebuie anunţată şi observată, pe principiul că numai constructorii îşi pot face reclamă la ceea ce fac, aşa, ca găinile când fac ou. Anunţurile nu sunt întotdeauna explicite, precum clasicul „SUS SE LUCREAZĂ!”.

Un anunţ pe uşa principală de genul  „Vă rugăm închideţi uşa!” îmi dă de înţeles că trebuie să închid uşa în spatele meu, după ce intru. Nicidecum nu înţeleg că nu ar trebui să deschid uşa. Faptul că mi-a opus rezistenţă, uşa, nu era ceva nou, fiindcă e grea, are balama destul de ţeapănă, iar eu sunt mică şi amărâtă. :)) Deci m-am opintit şi am împins, iar de după uşa s-au auzit nişte ţipete guturale: „Hoooooo, hooooo!”, fiindcă în spatele uşii erau doi neni cocoţaţi pe o scară de lemn – meştereau la balama. După ce am reuşit să scot un „Nu, nu p-aici… Roată, roată!”, am căutat intrarea laterală. Şi am găsit-o, chiar în faţa unei rampe pentru… cărucioare cu rotile?? :))

Chiar sper că e "work in progres"!

Rampa asta, cu rol neprecizat, dar uşor de intuit (marfă sau cărucioare cu rotile) dă în gard în faţă, în stânga are margine ridicată, în dreapta se continuă cu iarbă şi pământ pe vreo 10 metri, iar către uşă dă într-un prag înalt de lemn şi apoi în scările de urcat în clădire. Dar presupun că e doar o mică parte din planul de acces în clădire (unde sunt instituţii publice) al persoanelor aflate în fotolii rulante. Sper că aşa e, fiindcă exemple de rampe impracticabile sunt mult prea multe.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

