Shakira da, Shakira ba

Momentele alea de confuzie când mi-e teamă că trag concluzii pripite şi judec strâmb sau, din contră, că permit nuanţelor de gri prea închis să intre în teritoriul optimist al albului s-au sfârşit. Când am văzut pe Twitter că şi-a lansat Shakira ultimul videoclip, n-a mai fost loc de confuzie şi dilemă. Nu îmi place! Pentru mine e clar în ce teritoriu intră: în ăla întunecat. Fără poveste reală de fundal, fără pretext al acţiunii, fără artificii, fără subtilitate, dar cu multe provocări sexuale gratuite şi incoerente. Shakira a fost tot timpul hiper-sexuală, dar ăsta e primul vidoeclip care nu îmi place şi prima piesă pe care nu suport să o ascult. Ceva, undeva s-a schimbat, iar pentru mine a ajuns să fie prea mult. „Loca” e pragul meu de toleranţă muzicală.

„I’m crazy, but you like it! Loca, loca, loca” – Nu, Shaki, de data asta te înşeli. Chiar nu îmi place piesa asta a ta. Şi nici faptul că după ce ai descoperit senzualitatea pantalonilor „piele de şarpe aurit”, nu te mai poţi despărţi de ei.

Loca, videoclipul oficial:

Shakira, promovând noul single la David Letterman Late Show, în aceiaşi pantaloni aurii

Mi-e dor de Shakira cea care avea şi ceva de spus, iar şoldurile erau doar o parte din seducţia ei, nu ea cu totul.

„I’ll leave again
Cuz I’ve been waiting in vain
But you’re so in love with yourself
If I say my heart is sore
Sounds like a cheap metaphor”

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Shakira da, Shakira ba

  1. Elsa spune:

    sper ca ai vazut varianta romaneasca pentru wacca wacca =))

Lasă un răspuns

