Să ne plătim datoriile!

E foarte important să ne plătim datoriile, că altfel apar dobânzi şi penalităţi, deci complicaţii. Nu mă refer însă nici la restanţele la întreţinere, nici la factura de net sau la chirie. Astea sunt nişte datorii prea lumeşti, care nu merită atenţie chiar clipă de clipă. Mă gândesc acum la datoriile care ne pot împiedica să ajungem la stadiul de sferă energetică, luminoasă şi eternă. Aşadar, vă rog să intraţi aici * şi să calculaţi datoriile!😀

Piramida nevoilor umane, de Abraham Maslow

Compatibilitatea care vă iese din astrograma aia e mai puţin relevantă pentru că nu îmi caut sufletul pereche! Totuşi, dacă există compatibilitate de 99% între noi, n-ar fi rău să primesc un comentariu, că ne irosim viaţa în relaţii cu compatibilitate de … ăăă… -17%. Dar ce mă interesează cu adevărat e dacă am eu sau are cineva cunoscut datorii karmice faţă de mine. Că dacă în altă viaţă v-am sau m-aţi asasinat, înşelat, furat etc. s-a dus cu aspiraţia de a atinge Nirvana şi starea de beatitudine! Musai trebuie plătite datoriile karmice** şi dacă le am eu şi dacă le aveţi voi. Altfel, ne vom târâi într-o veşnică mediocritate pământească. Veşnică până ni se termină alea 7, 9, 11 reîncarnări, câte se spune că avem fiecare a dispoziţie, că doar nu suntem chiar la Super Mario cu vieţi nelimitate.

Super Mario

–-

* Datoriile karmice sunt numai între persoane care se cunosc, cică. Deci pentru cine ajunge aici de pe Google, nu e valabil.😛

** Druidismul a fost recunoscut oficial ca religie, deci opţiunile de a găsi ceva în care să fie depozitată credinţa personală s-au înmluţit. ;))

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

