Raiul florilor moarte, iadul florilor vii

Am aflat în ultimele zile care sunt alegerile pe care le voi putea face dacă în viaţa viitoare mă voi naşte ca floare şi vreau să trăiesc cât mai mult şi mai bine! Sunt în dubii ce voi alege, dar mai am timp să mă gândesc. Între timp, voi dezvălui posibilităţile pe care le-am observat, să fie toată lumea pregătită în caz că va avea de făcut alegerea.

Ca floare, m-aş putea naşte IAR într-o ţară ca România, unde e greu de răzbătut. Aşa că, dacă voi vrea trai lung, s-ar putea să nu am parte şi de prea multe şanse şi beneficii. Tot ce e de dorit e măcar o relativă siguranţă, împotriva mâinilor care smulg şi duc la pierzanie. Dar o astfel de siguranţă s-ar putea să îngrădească accesul la lumină, la polenizatori, la relaxarea în tihnă şi la viaţă socială.

Astea sunt florile care au fost rele şi au ajuns după gratii? Sau sunt florile cuminţi, ţinute în siguranţă faţă de duşmani şi zburători? :-??

Saaaaau aş putea să mă nasc în altă parte, unde o doamnă simpatică şi creativă, care are un site de ikebana, va decide să îmi ofere viaţa veşnică încă de pe când sunt crudă şi înfloritoare.

Floricele îngeraş

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Raiul florilor moarte, iadul florilor vii

  1. onnahcublog spune:

    Alea cred ca sunt florile unei babute care voia neaparat o gradina si nu dispune nici macar de un balcon. Parca le aud de fiecare data cand trec pe acolo: kill us!!!!!

    • zoldike spune:

      Apreciez ideea că a folosit un petec de pământ a maxim, dar forile după gratii arată rău de tot, chiar dacă repară ele gaura din stratul de ozon.

Lasă un răspuns

