Trei într-un week-end

Jobenel

Acest domn a fost primul. Cum nu am mers să-i văd şi să-i ascult pe cei de la Korn la Peninsula fiindcă am decis să fiu în sfârşit responsabilă cu bugetul, trebuia să fac ceva! Rămasă singură acasă, aveam nevoie de prieteni. Aşa că mi i-am făcut. Cei trei noi prieteni nu stau chiar degeaba, ci sunt mănuşi de bucătărie pe care le voi da cadou.

Om de zăpadă

Mănuşile au şi căptuşeală, sunt umplute cu vatelină să fie cât de cât termorezistente şi pe partea cealaltă au deget. Adică sunt după chipul şi asemănarea mănuşilor din comerţ, atâta că sunt unice, mi-au dat mie motiv să reciclez bucăţi de material care nu ajungeau pentru haine şi mi-au ţinut de urât în week-end. Şi sper să fie distractive pentru nişte femei speciale.

Oişor

A, şi mai fac şi altele!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

