Tigrul şi curcubeul

În continuare, aproape zilnic, cineva ajunge la mine pe blog căutând pe net carpete. Aşa că voi mai dărui publicului carpetier încă o serie de produse extraordinar de creative: carpetele în formă de tigru jupuit!

Până acum cred că Mănăşturul e zona cea mai abundentă în covoare hidoase!

Tot în Mănăştur se pot întâmpla şi chestii minunate, cum ar fi un curcubeu perfect! „Double rainbow / Oh, my God! / So intense” rămâne fără egal, dar după ce am mutat mobila prin casă, am descoperit că lumina intră mult mai frumos prin geam şi se reflectă prin acvariu. Da, e fizică şi e logic, dar Tana şi cu mine vom continua să ne extaziem la curcubee.

La capătul de sus al curcubeului erau şi patru spiriduşi verzi: ţestoasele😛 Oala cu galbeni a rămas de negăsit!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Tigrul şi curcubeul

  1. onnahcublog spune:

    N-am fost la vanatoare de tigrii, sunt carpete, am dat pe ele doar 38 lei bucata. Ieftine, ha? Nu, asta nu e o cabana, ci apartamentul nostru. Aici locuiesc eu, nevastamea, cei doi copii ai nostri, Gogu, cainele si papagalul lui Andrei, fiu-meu, Florica. Asta e colectia de bibelouri a nevesti-mii si florile de plastic de la coronita Biancai de la premiul I de anul trecut. Dupa cum vedeti am gresie si faianta maro asortate in bucatarie si pe hol, si bleumarin in baie.

Lasă un răspuns

