Fotografie de balcon (de la contrabandă cu trandafiri din spaţiul public la dragoste)

Am avut o revelaţie: lumea se vede interesant şi dacă stau pe loc doar să observ şi îi las pe restul să se mişte. {Asta e un fel de „Less is more”  ;)) } Luni, dimineaţa de la 8:00, am stat cuminte pe balcon şi mi-am petrecut două ore foarte incitante. Din toate pozele făcute, am ajuns la concluzia că îmi plac cele cu bătrâni. Tinerii din Cluj n-au fost fotogenici luni de dimineaţă!

Cumpărăturile din zori de zi, înaintea caniculei

Mândria înflăcărată de a deţine o caserolă şi a avea şi cui i-o duce! (O mare parte dintre clujence tot se îmbracă oribil, în ciuda tuturor exemplelor pozitive de îmbinare a culorilor şi a imprimeurilor, observabile pe străzile oraşului.)

Dimineaţa unui personaj cu sticlă - din care nu a băut, în schimb s-a şters de mai multe ori la ochi cu un şerveţel şi a privit lung, luung, din acea poziţie de aşteptare nerăbdătoare. Poate era îndrăgostit, poate îşi aştepta tovarăşul sau vreun câine.

Doamna cu pălărie îi şi indica angajatei de la salubritate/spaţii verzi pe care trandafiri îi vrea. Ştiu că florile sunt publice, să se bucure toţi de ele, nu să le ia cineva acasă şi să le ţină într-o vază, dar mi s-a părut aşa o poveste frumoasă, asta a relaţiei dintre bătrâna cochetă şi tipa de la Rosal.

Bunic-nepot, o plimbare plină de curiozităţi. I-am urmărit dintr-un capăt în altul, cât am văzut: erau foarte vorbăreţi, îşi explicau unul altuia fel de fel, cu gesturi largi şi uneori oprindu-se, să îşi dea drumul mâinilor pentru a putea gesticula cu amândouă. (Nu e de neglijat din imagine nici maşina parcată pe trotuar, deşi la nici 10 m e parcarea de la Kaufland/Mănăştur.)

Sunt îmbrăcaţi asortat şi se ţin de mână - mie îmi ajunge să-mi fie dragi!🙂

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fotografie de balcon (de la contrabandă cu trandafiri din spaţiul public la dragoste)

  1. sAD!q spune:

    studentii de alta data =))
    ps: iti place sa pictezi? sau doar sa faci poze?

    • zoldike spune:

      Îmi place fotografia pentru că îmi plac oamenii reali, mai degrabă decât ce aş putea eu imagina. Câteodată mai mânjesc chestii, dar nu pot spune că am pictat ceva. ;))

Lasă un răspuns

