Egoismul nu-i un păcat!

S-ar putea ca vinovăţia să fie sentimentul pe care l-am abuzat cel mai mult. Fie că a vrut, fie că nu, vinovăţia a trebuit să stea lângă mine! Curat meşteşug de tâmpenie poate să fie încăpăţânarea de a ţine pe cineva lângă tine. Dorm ca dracu’ în ultima vreme şi visez pe mai toată lumea cu care am avut vreodată de-a face, de-asta  simt nevoia să mă exorcizez. E extrem de obositor să te simţi vinovat pentru… tot! Şi extrem de inutil. Vinovăţia mea poate avea surse dintre cele mai variate, de la aruncarea amestecată a gunoiului  (plastic, hârtie, resturi de mâncare, polistiren, lemn, fier, haine rupte, sticle  – şi mă simt de parcă aş fi înfipt 48 de cuţite în mama Gaia din Captain Planet) până la renunţarea la o ofertă de a lucra într-un domeniu care îmi încălca multe din principii şi mă ţinea trează 24 de ore consecutiv.  În orice caz, mi-am umplut cisterna de vinovăţie cu motive strânse de la toţi şi de peste tot. În seara asta, dacă tot m-am prins de ce mă simt aşa de aiurea, am decretat că egoismul nu-i un păcat şi că vinovăţia e liberă să se întâlnească şi cu alţi oameni, relaţia noastră nemaifiind exclusivă. Dacă aveţi un sac de dormit în plus, anunţaţi-mă, că îi fac Vinovăţiei bagajele iute-iute  şi o trimit în vizită! Nu pentru prea mult timp, totuşi, că m-am obişnuit să-mi sufle în ceafă.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Egoismul nu-i un păcat!

  1. Anamaria spune:

    Da, şi eu sunt prietenă bună cu vinovăţia şi cu procesele de conştiinţă (chiar şi cu cele gratuite). De găseşti pe careva dornic să ni le ia de pe cap, am şi eu un sac de donat😉

Lasă un răspuns

