Criză economică mondială: Hannah Montana, redusă cu 70%

Recesiunea a ajuns la culme pe Islaz (stradă din Cluj)!

O carpetă cu fundal fucsia şi imprimeu tip Miley Cyrus, varianta Andy Warhol gone bad, a fost atinsă brutal de criza economică. Obiectul  destinat adolescenţilor întârziaţi care nu cunosc limba engleză (deci vizionează serialul Hannah Montana cu Miley Cyrus în rol principal, pe Disney Channel, dublat în limba română) a suferit o reducere de cost de 70%. Mai multă lume îşi poate permite acum să o ia pe Hannah/Miley acasă şi să o calce în picioare!

Parcă ideea de a avea postere cu un actor/cântăreţ preferat şi de a le pune pe pereţi era cumva mai demnă. Îmi imaginez că fanii Hannah Montana ar sta pe un asemenea covor numai pe burtă şi ar ţuca-o pe zâmbetul proaspăt la început, iar apoi tot mai prăfuit. Oricum, pentru Miley nu poate fi ok aşa ceva, când tocmai cântă pe toate posturile muzicale „Can’t be tamed / Nu pot fi îmblânzită” care începe cu „Welocme to the museum! Tonight we are proud to unveil our greatest exhibit yet: a creature so rare it was believed to be extinct. In captivity for the first time, the rarest creature on Earth: Miles Cyrus!” Well, honey, you are not so rare! Te-am văzut peste tot în Mănăştur!! Miley, Miley, cum te plângi tu de paparazzi, dar nu te mai saturi să umbli trela-lela pe străduţele din Cluj! Şi te-am prins şi în Oser, la târgul de vechituri, unde ai făcut o pauză şi te-ai tolănit pe un prosop.

Criza economică i-a intrat în cap lui Miley Cyrus

 

Când s-a întâmplat fenomenul Miley Cyrus şi unde eram eu, nu ştiu. Într-o zi nu ştiam nimic de ea, iar a doua zi am petrecut o oră şi ceva pe Google fiind nevoită să mă documentez pentru a scrie un articol, căci actriţa-cântăreaţă-fenomen media nu putea trece neobservată nici în presa locală din România.

Aşa am aflat că pe la 15 ani, fotografa de VIP-uri, Annie Leibovitz îi făcuse lui Miley un portret care a stârnit un mare scandal, deoarece Miley era minoră şi apărea într-o ipostază categorisită prea sexi. Dacă Leibovitz o bagă în seamă, o fi ceva de capul ei. Din partea mea, are plusuri pentru relaţia foarte apropiată cu părinţii şi zâmbetul energizant de vesel. Poate îmi cumpăr şi eu un carneţel cu ea, să văd dacă mă simt mai bine.😛 Dacă îl cumpăr, promit să nu îi fac urechi de măgar!

Miley Cyrus, fotografiată de Annie Leibovitz

Asta nu e sexi, că e cu tata!

Miley şi Billy Ray Cyrus pentru revista Vanity Fair

* Cred că pot scrie fără teama de a greşi că pentru toate apariţiile din Mănăştur ale lui Miley Cyrus/ Hannah Montana nu s-a trimis niciun cec la Hollywood.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Criză economică mondială: Hannah Montana, redusă cu 70%

  1. Pingback: Lubeniţă la cheie şi domnitor în dormitor – Shopping de voie, de nevoie (mai puţin de plăcere) « Zoldike's Blog

  2. gore spune:

    ai multe covoare cu domnitori ?

  3. gore spune:

    ai multe… covoare cu domnitori ? sau cu cat dai lubenita ?

Lasă un răspuns

