Curse regulate Cluj-Pandora!

Reclamă pe panou stradal, Cluj, lângă Sala Sporturilor

James Cameron ştie oare că na’vii lui fac curse regulate din Cluj-Napoca pe Pandora? ;))

N-am reuşit să mă lămuresc de pe net care e treaba cu  această reclamă şi la tv nu am văzut-o. Poate ştie careva mai multe şi mă informează într-un comentariu.🙂

Să fie una dintre acele reclame făcute în stil „name dropping” pe scenariul:  „Se ia imaginea unui personaj celebru de desene animate, se foloseşte pentru logo-ul unei spălătorii auto de cartier, se trece tot acest marketing şmecher cu vederea că doar nu vine Walt Disney sau Hanna Barbera să dea în judecată pentru drepturi de autor”? Sau chiar a plătit compania aviatică albăstrie pentru asocierea cozilor ei de avioane cu cozile aborigenilor lui Cameron? În orice caz, pentru mine, singura legătură dintre Avatar şi compania de zboruri e culoarea albastră. Pentru că na’vii s-au luptat un sfert de film cu elicopterele americanilor şi le-au doborât pentru a-şi proteja planeta şi alegerea de a zbura ecologic pe Pegas-dinozaurii ăia ai lor.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Curse regulate Cluj-Pandora!

  1. Pingback: Curse regulate Cluj-Pandora! | Blogul ifilosofie.ro

  2. onnah spune:

    Secretuul sta in „protejand mediul, zburam spre viitor”. Asta o fi legatura. Bineinteles, fara contract, la negru😉

    • zoldike spune:

      Hm, păi eu nu vreau un viitor în care mă albăstrăesc şi îmi cresc parameci în păr! :))

      Mi-e destul de limpede că nu luat drepturi de autor, pe site-ul companiei nici nu am găsit campania publicitară.

Lasă un răspuns

