Când afecţiunea lipseşte în familie, poate veni cu poşta

Episodul în care joc acum e „Părinţii nu sunt de acord cu alegerile mele”, un scenariu care seamănă cu filmele în care joacă mulţi dintre prietenii mei. Deci, nu mi se întâmplă nimic atât de special sau de interesant încât să pot posta pe youtube. :))

* Pălărioara e făcută pentru tine, pisi! Nu te lăsa influenţată de mă-ta!😛

Există şi ceva ce poate înlocui afecţiunea părinţilor care nu îşi dau seama ce copil talentat şi special au: curea îmbrăţişătoare cu mâini de majordom englez şi buchet de flori de plastic. Bănuiesc că se poate face comandă să îţi auto-trimiţi. Mă rog, va lipsi partea de mesaj înregistrat: „Te iubim! Ai grijă de tine până îţi putem trimite bani pe card. Mami şi tati te îmbrăţişează!”.

Sursa video: Ray William Johnson, un tip care pune aproape zilnic un post cu trei filmuleţe amuzante de pe youtube. Cred că mă abonez.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Când afecţiunea lipseşte în familie, poate veni cu poşta

    • zoldike spune:

      Nişte părinţi foarte întreprinzători! :)) Dacă ei pot să se privească în ochi şi să ia cina împreună fără să le fie greaţă sau să se certe de la bani, carieră, viitorul fiicei, responsabilităţi şi alte asemenea, e foarte ok. Probabil fiica lor ar fi făcut oricum asta, măcar să o facă având manageri de încredere.

Lasă un răspuns

