Între imagine şi imaginaţie

Cum ar fi dacă bătrânelul care vinde flori de grădină prin centrul Clujului de fapt ar aştepta-o pe femeia care să îl facă fericit? *

Se uită în stânga, se uită în dreapta...

Femeile trec una după alta, îi rămân numai amintiri în frânturi.

Cine e aşteptat nu vine fără bagaje sau fără trecut, dar poate aduce şi un zâmbet.

* Maximul de romantism pe care sunt în stare să îl ating.

Mai am două observaţii de făcut:

Portretul studentului în prag de sesiune: aprovizionare cu detergent şi cartofi

Meserii juxtapuse

Voyeurism de coincidenţă

Ignorarea colegilor de birou, calea spre eficienţă şi succes!😀

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Între imagine şi imaginaţie

  1. fanu spune:

    îmi amintesc de el; are ceva ciudat omul ista; mereu puncta locul unde îşi afla dăruinţa florilor iar florile erau atât de simple şi firave

    obişnuiam cândva pe vremea studenţiei mele să am în calea mea spre UBB o femeie de la ţară care vindea flori culese de pe câmp în funcţie de sezon şi mereu îi lăsam bănuţi mai mulţi rugând o să dăruiască buchetul fetelor ce trec pe acolo

    sunt doi, două măsuri diferite ale vremii dar mereu în două nuanţe ale frumosului din om

Lasă un răspuns

