La scară redusă (II)

Miniaturile, obiecte utile făcute la dimensiuni inutile – le ador! De când le-am postat pe primele, am mai colecţionat, vizual, câteva de prin Cluj şi e momentul să le împart.

Mini-transport feroviar:

Expoziţie făcută într-o sală din gara Cluj-Napoca de pasionaţii de mini-trenuri.

Pasionaţii de mini-trenuri au făcut mini peisaje, să se potrivească cu exponatele lor

O altă vitrină din Cluj care foloseşte decoruri miniaturale, undeva vizavi de Sora (e un magazin care îşi schimbă miniaturile expuse, din când în când).

Şiiii… o miniatură urâtă şi fără sens, într-un magazin de bijuterii, lângă Sora. Am presupus că e botoşel decorativ care se dă cadou la botez, că alt scop nu-i pot găsi. Yach!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

