Rebengiuc n-ar putea renunţa la actorie, ci la câţiva prieteni

*Am aflat la festivalul de film că actorul din „Medalia de onoare” stă seara pe Facebook şi că scena alături de Ion Iliescu a fost un fel de împăcare tacită, după ce, de la Revoluţie încoace, Rebengiuc l-a criticat pe Iliescu.  Actorul a povestit  că fostul preşedinte mergea regulat la teatru încă din comunism şi era amabil cu actorii, însă nu l-a avut la suflet, iar după ’89 a făcut mai multe remarci negative la adresa lui Iliescu. Într-un an, de ziua lui Rebengiuc, au venit nişte „băieţi” din stafful lui Iliescu cu un buchet mare de flori şi o scrisorică împăcuitoare. Fiul lui Rebengiuc era singur şi a spus „Tata nu-i acasă!”, iar răspunsul a fost „Ştim!”.

Mai jos e articolul scris pentru AperiTIFF.

Victor Rebengiuc a decis la TIFF Lounge să-şi facă ordine în contul de Facebook. „Îl verific în fiecare seară. Citesc ce mi se spune, mai scriu şi ei. Am peste 700 de prieteni pe Facebook, dar cei mai mulţi sunt inactivi şi vreau să-i scot. Ce câştigă dacă stau cuminţi în raft?! Nu îmi place nici când văd conversaţii între alţii, că nu mă interesează. Plus că îţi cer prietenia nişte persoane extrem de anonime: îşi pun poză cu pisica. Păi ce, eu să fie prieten cu pisica?”, a făcut haz Rebengiuc la discuţia de ieri după-masă. Actorul care a venit anul acesta la TIFF pentru a se vedea pe marele ecran în fimul Medalia de onoare al regizorului Călin Netzer, a spus că nu are Yahoo Messenger, dar foloseşte Skype de pe vremea când fiul său era în SUA. „Acum dacă aş avea 30 de ani aş rămâne în ţară dacă aş fi nebun. Pe fiul meu de 35 de ani l-aş sfătui să plece; s-a întors de doi ani şi nu-şi găseşte job. Am avut ocazii să plec, dar am rămas pentru că îmi iubesc meseria şi nu aş putea fi actor într-o altă limbă. Am încercat în două spectacole de-ale ui Purcărete în limba franceză, dar a fost înfiorător şi nu aş mai face asta. Eram crispat, mă concentram pe fiecare cuvânt, să îl pronunţ corect. Dacă aş avea putere să renunţ la profesie, aş pleca din ţară, mi se pare că tunelul (n.r. cu luminiţa) e astupat de tot, nu se vede nimic”, consideră actorul. Rebengiuc a mărturisit că primeşte roluri cu umilinţă şi le refuză din mândrie încă de la începutul carierei, încă este în aşteptarea rolului care să-l împlinească absolut şi încă este afectat de cronicile răuvoitoare.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

