(TIFF) Dracula venitos a Bonţida

Varianta spaniolă a filmului Dracula a fost văzută în noaptea asta la castelul Banffy de la Bonţida, în curte, sub cerul liber şi decorat de câteva stele răzleţe, asigurarea că nu va ploua. Chitaristul Gary Lucas, care s-a declarat îndrăgostit de vampiri încă din copilărie, cu mult înainte ca vampirii să devină hot şi să apară peste tot în serialele tv, a cântat live coloana sonoră. Parte dintre invitaţii TIFF-ului şi alţi norocoşi (😀 ) au prins păturici pe perioada proiecţiei. Pentru toată lumea, fără discriminare, au fost scaune proaspăt stropite de ploaie şi iarbă udă şi noroi. Mi-a zis Andra de atâtea ori la ureche „Aiiii uaaaant tu sac ior blăăăăăd” încât mi s-a făcut foame şi mă gândesc numai la suc de roşii, adică la Bloody Mary virgină, cum ar vrea-o şi Contele Dracula.😛

UPDATE: Andra tocmai a postat un reportaj minunat cu ceea ce s-a întâmplat aseară la Bonţida. Mi-a plăcut super tare să citesc şi nu îmi vine să cred că a stat lângă mine în timp ce îi treceau aşa chestii prin cap!🙂 Iar eu mă gândeam că îmi amorţeşte piciorul… ce fain se proiectează umbra lui Lucas pe castel… bine că-s stele că nu o să plouă… iaca se aude un orăcăit de broască şi eu îs vacă, nu mi-am mai hrănit ţestoasele de acasă… şi de-astea. După aseară o declar pe Andra varianta ardelenească şi feminină a lui Truman Capote. M-a speriat cu câte detalii a ţinut minte că de notat nu şi-a notat mai mult de 15 cuvinte pe o margine de AperiTIFF.

Gary Lucas la Bonţida (cu pălărie)

Gary Lucas la Bonţida (cu pălărie)

Invitat sub păturică

Invitat sub păturică

Spaniola, cât am auzit-o de sub acordurile de chitară live, suna cu accent în maghiară. :P

Spaniola, cât am auzit-o de sub acordurile de chitară live, suna cu accent în maghiară.😛

Vampirul şade în cofragul său pe fundul căruia are pământ din Transilvania, că nu poate "trăi" departe de casă. Şi iese din sicriu înceeeeet, înceeeet, deget cu deget. Până a ieşit mâna întreagă Lucas cântase toate gamele, cred. :))

Vampirul şade în cofragul său pe fundul căruia are pământ din Transilvania, că nu poate "trăi" departe de casă. Şi iese din sicriu înceeeeet, înceeeet, deget cu deget. Până a ieşit mâna întreagă Lucas cântase toate gamele, cred. :))

Uitătura de fiară turbată cu care Dracula hipnotiza pe toată lumea

Uitătura de fiară turbată cu care Dracula hipnotiza pe toată lumea

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la (TIFF) Dracula venitos a Bonţida

  1. Andra spune:

    I waaant to suuck you bloood, while I whisper thank you!😀

Lasă un răspuns

