veşti bune şi în rest tăcere

Am o convingere tot mai puternică: e caracteristic pentru oameni, dar mai ales pentru cei din această ţară să nu se (prea) poată bucura când aud veşti bune din care ei nu au nimic de câştigat. Aşa că, iată un mic experiment social. Aştept comentarii cu veştile bune ale celor care pot citi asta până la capăt.😉

1. Doi pui de porumbei şi mama lor locuiesc în balconul apartamentului unde am stat eu cinci ani. Puii de porumbei sunt veste bună pentru că sunt  vieţi noi, inocente şi frumoase. Dar vestea mea bună e că ceva s-a născut de-adevăratelea cât timp nu am mai fost eu să fac curat. De curând am primit şi un chain-mail de la Andra care îşi bate joc de cei care pun curăţenia mai sus pe lista de priorităţi decât viaţa. Cum zic reclamele la detergent: mizeria este bună!🙂

2. Am „împlinit”  zece ore de condus şi îmi place.😀 Chiar am insistat să parchez cu spatele la sfârşitul şedinţei de ieri. Nu mi-a ieşit perfect pentru critieriile de examinare (conform cărora nu e voie să parchezi din mai mult de două învârteli de volan), însă ţin să mă laud că am parcat ok pentru criterii de Cluj. ;)) De săptămâna viitoare voi avea conducere zilnic, veste care e bună pentru mine şi mai puţin pentru cei care se grăbesc şi nimeresc în spatele meu prin Mănăştur, Baci sau Grigorescu.😀😀

3. Prietena mea Mimi şi-a luat ieri maşină şi m-a sunat să mă anunţe şi să îmi spună că mă lasă şi pe mine să o conduc.

4. M-au acceptat în redacţia AperiTIFF şi voi lucra iar ca jurnalist 10 zile. Uuuuu!😀 Acum dacă aş reuşi să scap de problema relativ nouă de a adormi la film aproape în fiecare seară la 15-20 de minute după generic… (Sunt groaznică, am adormit inclusiv la „Scent of a woman”, pe scena cu tangoul, lucru pentru care merit să fiu biciuită! Dar faptul că am adormit la filmul ăsta era un compliment pentru muzică! Pentru restul adormelilor la filme chiar nu ştiu ce scuze să inventez. Rezultă că la sfârşit de mai, început de iunie, când e TIFF-ul, voi bea muuultă cafea.)

5. Mă las de fumatul în stil furnal. De tot nu zic că mă las pentru că aş minţi. Vreau să mă întorc la idila frivolă pe care o aveam cu ţigara şi să ies din mariajul ăsta în care ţigara a ajuns să mă sufoce cu prezenţa ei permanentă. Din păcate am început, recomandat fiindu-mi, serialul „Mad Man” în care tooooţi fumează în draci. Din fericire, nu îmi place să îmi descarc filme, iar online „Mad Man” e numai prin Megavideo, unde nu se poate face streaming mai mult de 72 de minute. No, dar e fain filmul, anii 50, apariţia femeilor în câmpul muncii – o droaie de sexism şi situaţii cu jocuri de putere; îl recomand şi eu.

6. Am descoperit Milan Kundera,  ieri am început a doua carte de el. E foarte tare, recomand. Scriitură alertă, surprinde chestii foarte reale şi le redă cu mare acurateţe, fără să se piardă în detalii. De fapt am redescoperit cititul de cărţi şi nu de display (sau monitor, cum îi spune ecranului de laptop😕 ), ceea ce e o altă veste bună pe care aştept să o aud şi de la alţii.

7. Pişcoţel (ţestoasa mea) a făcut (într-un final) încă un ou şi a încheiat perioada de râcâit pe insuliţă în scopul de a-şi face cuib. Am văzut că a ajuns cineva la mine pe blog căutând simptome ale pneumoniei la ţestoase (turta de florida- Red Ear Slider – când are pneumonie, nu mai stă în apă, respiră sonor, chiar oftează, înoată în dungă dacă e pusă în apă, nu se mai poate scufunda); no, când trebuie să facă ou, ţestoasa se tot duce „pe uscat” şi tot sapă acolo, în special cu lăbuţele din spate. Activitatea poate dura câteva săptămâni şi începe mai ales de la 5 dimineaţa. :)) Am încercat într-o tură să o pun pe Pişcoţel într-un lighean cu nisip pentru pisici, să chiar sape un cuib, dar nu i-a plăcut. Pentru care mai are ţestoase, aveţi şi răbdare şi … enjoy them!

8. Tana a găsit bani făcându-şi curat în genţi, tocmai când nu mai aveam deloc bani. De-acum mă chinui să nu o mai critic că e dezordonată fiindcă dezordinea poate fi un mecanism bun de protecţie dacă îţi scapă banii printre degete; nu ştii unde i-ai pus, nu îi poţi cheltui. Good news!😛

9. Nu sunt moartă pe interior, cum am tot susţinut. În engleză sună mai bine: I am not dead inside.🙂 Nu sunt de unică folosinţă şi pot să mă bucur de oameni chiar dacă s-au chinuit unii să mă acrească (şi au mai şi reuşit).

10. Birocraţia nu mă mai sperie. Nici nu îmi place, dar măcar mi-am găsit coaiele să pot să mă lupt cu ea. Că vorba aia „morţii se acoperă cu pământ, oamenii cu acte”.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Făcute/făcubile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la veşti bune şi în rest tăcere

  1. Andra spune:

    Da! Da!! Da!!!🙂

  2. handrushka spune:

    1. Fetita a facut azi pipi la olita de 4 ori si in pantalonasi numai de 2 ori.
    Eu zic ca e de bine.🙂
    p.s. am inceput cu asta mica trainingul de olita🙂
    2., 3., 4, ralu, vesti bune is peste tot, in fiecare secunda.🙂
    Mie imi place la tine numarul 9 cel mai mult.🙂

Lasă un răspuns

