Lecţii de strănutat

În dimineaţa asta iar am fost criticată pentru felul în care strănut. Ştiu că nu strănut „liber”, sună parcă aş face implozie, mi s-a mai spus, dar nu am idee CE nu fac bine. E strănutat, nu chineză… :-??  Nu ştiu să fumez bine, şi asta mi s-a tot spus. Nici măcar să înghit apă nu ştiu;  se aude cum înghit, parcă aş fi lupul din Scufiţa Roşie când înfuleca sarmalele. Apropo de înfulecat, ieri am mâncat o cantitate imensă de mâncare în zece minute pentru că mă grăbeam, dar mi-era şi foarte foame. În timp ce înghiţeam „bolurile alimentare” vag mestecate simţeam aceeaşi senzaţie de foame ca înainte să deschid frigiderul. Niciun sentiment de saţietate. După ce am terminat de vacumat mâncarea, foamea era tot acolo. Deci nici nu mânânc corect, de cele mai multe ori. Trebuie să recapitulez de fooooarte departe, am absenţe la lecţiile de strănutat, mâncat, băut şi alte cele aşa că trebuie să găsesc pe cineva care acum face cei 7 ani de acasă şi să copiez temele.😛 Mă gândeam la noua mea prietenă, Milada, care deocamdată nu ştie mare lucru şi cu care aş putea să descopăr că prunele au cozi, iar macaroanele găuri.

Dar, cel puţin până când deschidem amândouă ochii, învăţăm separat.

Ea învaţă să miaune, să stea în patru picioare, să dea din coadă, să mişte din mustăţi şi să zgârie. Eu învăţ să mă exprim, să fiu pe picioarele mele, să dau din coate, să mişc din nas ca Samantha (the witch) pentru a rezolva chestii şi să mă fac zgârie brânză în loc de mână largă.

*Bewitched e dintre primele seriale la care m-am uitat, îmi aduc aminte cum mă cuibăream pe canapea şi ce mult îmi plăcea intro-ul animat. Acum că revăd secvenţe m-am prins că e un fel de Desperate Housewife cu o singură nevastă şi până şi unele idei de scenariu şi replici sunt exact aceleaşi în Biwitched şi Desperate Housewifes. Şi mai sunt şi asemănările între mine şi Samantha când învaţă să conducă.  :))

Mâine am iar lecţie de condus. :S

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

