Tura şi regele

Poate mi-ar fi mai simplu în locul altora, aş ştii mai degrabă ce am de făcut. Dar nu e loc de rocadă. Nu sunt nici tură, nici rege să-mi pot schimba pătrăţelul pe care stau.  Tu trebuie să ţi le rezolvi pe ale tale şi eu pe ale mele. Şi trebuie ţinut cont şi de asta:  „Ochi pentru ochi, si lumea va deveni oarbă” – Mahatma Gandhi.

Mi-am amintit ieri cât de mult mă pierd în detalii şi mă enervez din atât de multe şi cum nu fac ce îmi place şi ce mi-e util. O criză alergică cu cauze necunoscute mi-a reaşezat gândurile. Mi-a umflat capul în timp ce mi-a dezumflat din orgoliu. Middle life crisis, my ass! Eh, încă nu am făcut cine ştie ce chestie cu care să mă pot lăuda la întâlnirea de zece ani  (vezi Andra), dar dacă tot nu am crăpat ieri, mai am timp. Să fac şi ce e util şi şi ce îmi place. M-am apucat de şcoala de şoferi (util; încă nu ştiu dacă îmi şi place) şi m-am apucat să îmi caut master în ceva antropologie, sociologie (că-mi place). Ce-mi iese, ce nu-mi iese, mai încântată sunt că încerc. Şi când e să mă gândesc la „realizări recente” nu aş pune atestatul de limbă luat cu punctaj mare după aproape 4 ani de nevorbit franceză, mai degrabă aş pune jucat ping-pong la 2 noaptea într-un club încă neinaugurat din Deva alături de doi oameni alături de care am mâncat multă sare (no, bine, nu chiar un sac, dar oricum, cât să ajungă de-o viaţă ;)).

Sau aş pune realizare că am băgat-o pe Pippi la meci CFR fără bilet.😉

Cred că e o generaţie diferită asta de tineri adulţi, o generaţie care nu poate să îşi facă planuri pe termen lung şi nici să bifeze obiective majore în termene date pentru că ţopăie în confuzie de pe o banchiză de gheaţă în topire pe altă banchiză fisurată. Dar ni se întâmplă chestii noi faţă de alţii şi e atât de palpitant să nu ştii ce vei face mai departe!

Nu pot urca dealul în locul altcuiva, dar dacă reuşesc să îl urc pentru mine, poate mai pot ajuta oameni în drum. Iar realizarea cea mai importantă ar fi că nu îi mai chinui pe cei dragi cu povara de a mă împinge pe mine în sus la deal. So, no more middle age crisis. E fără sens să mă stresez că mai am „doar” jumătate de viaţă şi nu am făcut destule când aş putea face şoc anafilactic în orice zi şi puf! :))

Running up that hill – Piesa cântată de Kate Bush şi preluată de Placebo şi Within Temptation

„It doesn’t hurt me.
You wanna feel how it feels?
You wanna know, know that it doesn’t hurt me?
You wanna hear about the deal I’m making?
You be running up that hill
You and me be running up that hill

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building.
If I only could, oh…

You don’t wanna hurt me,
But see how deep the bullet lies.
Unaware that I’m tearing you asunder.
There’s a thunder in our hearts, baby.
So much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don’t we?

You, be running up that hill
You and me, be running up that hill
You and me won’t be unhappy.

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
Be running up that building,
If I only could, oh…

C’mon, baby, c’mon, c’mon, darling,
Let me steal this moment from you now.
C’mon, angel, c’mon, c’mon, darling,
Let’s exchange the experience, oh…’

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places,
Be running up that road,
Be running up that hill,
With no problems.

If I only could, be running up that hill.”

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Tura şi regele

  1. onnahcublog spune:

    Draga mea, nu e a middle life crisis din simplu motiv ca inca nu esti acolo. Mai ai ceva pana sa fii la mijlocul vietii tale, asa ca bucura-te!
    Si inca ceva: Fuck that ten years after graduation meeting!!!

Lasă un răspuns

