8 luni şi ceva – ftr.ro varianta scurtă

Scorul Presa clujeană – Raluca Bugnar e de astăzi 2-0.

Foaia Transilvană, cotidian din Cluj-Napoca, s-a închis, începând de astăzi. Adică ziarul nu a mai ieşit de la tipar. Site-ul a rămas. Eu colaboram (nu pot spune lucram, pentru că acest verb implică un contract, carte de muncă, dată de salar, posibilitatea de a avansa etc. etc. etc.) cu redacţia Foii pt site. „Ne despărţim”, a zis directorul Florin Danciu şi eu am răspuns „Ne despărţim.”. Nu pot spune că simt cine ştie ce pentru că faţă de despărţirea falimentatului ziar Cluj Expres (prima mea redacţie şi, în continuare, REDACŢIA), redacţia de la Foaia nu mi-a dat ocazia să mă prea entuziasmez ca jurnalist. Aşa că a fost ca şi cum mi-ar fi amputat piciorul de lemn: nu a durut, dar acum va trebui să şchipătez ceva timp până găsesc o altă proteză. Pentru că un picior nou, deşi e posibil să îmi crească, are nevoie de tratament special, care nu se găseşte. Pe înţeles, eu mi-aş dori să fac presă scrisă, să evoluez într-o redacţie de ziar, iar tocmai asta nu mai e acum în trend. Ironic e că Foaia a vrut să păstreze oamenii de teren, în condiţiile în care mie tot de asta mi-era dor, stând la birou şi postând de pe laptopul propriu pe care încă plătesc rata. ;)) No, se întâmplă. Incompatibilitate şi lipsă de comunicare. Dacă mi se întâmplă în restul relaţiilor, de ce nu mi s-ar întâmpla şi la job…

Aşadar, voi avea ce mi-am dorit:  o perioadă (care să includă ziua mea) în care să mă simt liberă şi să îmi fac ordine în priorităţi. Acum o am. Şi dacă nu ar fi cele două sms-uri de azi de la bancă, aş putea spune că a fost o zi bună.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

