Service pentru maşina de spălat la Cluj=nada de nada

Vârtejel (desigur că până şi maşina de spălat Whirlpool are nume! – by Mihai) s-a stricat la puţin timp după ce a ieşit din garanţie. Am mai avut probleme cu ea şi înainte când credeam că am ceva energie negativă şi se strică toate electrocasnicele pe lângă mine. Atunci până şi întrerupătorul de la bucătărie s-a stricat, adăugându-se la o listă cam lungă şi greu de explicat logic.

Dar nu, atunci Vârtejel pur şi simplu a făcut alergie la detergentul compact care făcea prea multă spumă, iar după ce i-am luat din acela lichid a fost ok. Deci dacă cuiva i se aprind beculeţe aiurea la Whirlpool să ştie că şi asta poate fi o cauză!🙂 După ce am schimbat detergentul, la Vârtejel nu i se mai aprindea în roşu beculeţul de la pictograma cu lăcăţel. Fericirea de a putea spăla cele câteva mormane de haine când şi cum vrem a durat puţin pentru că Vârtejel iar a început să nu mai pornească. Manualul de instrucţiuni nu mai dădea răspunsuri aşa că am sunat la service. Într-un final am dat de cineva la telefonul fix al reprezentanţei şi am făcut programare. Pe mobil răspund direct cei care repară – instalatoro-mecanici, iar ei nu se ocupă de programări. Azi, la vreo jumătate de oră după ora programată, a venit un nene. Desigur că nu s-a recomandat, nu mi-a arătat vreo legitimaţie, dar avea multe scule şi, când am deschis uşa, a zis că e pentru maşina de spălat. A apăsat pe butoane, a tot învârtit de rotorul ăla cu care e ales un program de spălare sau altul şi a zis: „Nu porneşte!”. Asta ştiam şi eu. A mai apăsat pe butoane, a mai învârtit până când displayul nu mai arăta numărul potrivit de minute când selecta un program. De exemplul la programul scurt de 30 de minute arăta oo:02. Nenea a zis: „Păi nu merge nici timpul”. Da, văd că nu mai merge, am zis. Mi-a spus că trebuie să iau alt programator, respectiv partea cu butoanele, care costă cât un sfert din toată maşina de spălat. Nenea  a mai învârtit de butoane. Mă uitam la geanta cu scule şi mă întrebam dacă totuşi ştie ce face: avea la el chei franceze, şurubelniţe, patenţi, ciocan, cleşte şi tot felul de cabluri, iar defecţiunea maşinii era electronică

Apoi nenea instalatoro-mecanic a dat jos partea cu elementele electronice a maşinii, pe care sunt butoanele şi displayul. A demontat programatorul şi a concectat maşina la ceva aparat pe care scria Whirlpool şi care arăta ca un terminal de card mai alungit. A introdus codul de bare al maşinii şi la ceva timp s-au aprins toate beculeţele maşinii în roşu. A zis că reinstalează programul. Asta se pare că nu i-a ieşit pentru că s-a apucat să dea la o parte cauciucul de pe marginea cuvei şi să deşurubeze pe acolo. Mi s-a părut ciudat că nu era ca alţi instalatori care tot vorbesc şi explică în timp ce trebăluiesc. Ăsta nu vorbea nici întrebat. Până la urmă mi-a zis că maşina de spălat s-a defectat de la fluctuaţiile de curent… (?! pe care nu le-am observat …) şi mi-a răspuns că maşina nu are nimic din fabrică  să o protejeze de fluctuaţii. Super! Ar fi trebuit să îi cumpăr sursă externă? Să o ţin în puf?

Cu acest diagnostic neclar şi fără o concluzie mi-a cerut 40 de lei pentru deplasare şi consultare. Ştiam că atât costă de când am telefonat; riscul că maşina de spălat nu poate fi reparată era asumat. Am cerut chitanţă sau ceva foaie de constatare şi mi-a răspuns că nu are el casă de marcat după el să îmi facă mie chitanţă. Şi am avut ceva schimb de replici, primul în care chiar îi auzeam vocea, schimb de replici care s-a încheiat cu mine telefonând la firmă să aflu care le e procedura. Nenea a zis că degeaba sun că e după 17:00 şi nu mai răspunde nimeni, dar eu să-i plătesc şi mâine pot merge după chitanţă că m-au notat ei în caiet când am făcut programare la telefon. Ideea era că nu doar chitanţă am vrut musai, să ştiu pe ce am dat banii, cât ţidula aia pe care să scrie ce-a făcut nenea şi ce a constatat, în caz că găsesc pe altcineva mai priceput, să am ce să-i arăt. Nu de alta, dar am mai păţit episoade similare cu Romtelecomul. Echipe tehnice au venit de patru ori să constate că serviciile nu funcţionează din cauza problemelor lor de reţea, dar nu au lăsat nicio hârtie în urmă aşa că am rămas să aberez la telefon cu angajaţi de la Call Center şi să primesc mult prea des acasă facturi şi somaţii pentru nişte servicii pe care le vreau reziliate fiindcă nu merg.  Dar asta e deja altă poveste.

*În toate actele de la maşina de spălat Whirlpool scrie că la service trebuie să apelezi numai după ce ai încercat tot şi e sigur că nu e altă cale!!! Ştiu ei ceva.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Service pentru maşina de spălat la Cluj=nada de nada

  1. no bravo! după status credeam că e ceva întâmplare desprinsă din scenariul unui film porno…

    • zoldike spune:

      vezi cum am învăţat să dau titluri incitante! :)) mă rog, pe mess cel puţin că n-am vrut să pun pe blog, pentru posteritate, titlu „cum am eşuat în relaţia mea de scurtă durată cu instalatorul”😛

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s