(Coclauri a la Cluj) Când ciocolata nu mai are efect…

şi când nici filmele nu mai au efect (- am adormit ieri noapte tocmai la „Scent of a woman” pe scena cu tangoul :)), care era atât de frumoasă că am sforăit fără griji), trebuie să iau măsuri drastice. Am ieşit azi în oraş (în timpul zilei mă refer!!! ;)) ). Trebuia să plătesc şi chiria. Dar trebuia să fac şi poze. Mi-am dat trei teme: 1) să mă simt ok cu aparatul de gât şi să folosesc vizorul, nu displayul; 2) să încerc să observ chestii, nu doar să trec ca Vodă prin lobodă; 3) să pozez şi oameni pentru că în ultima vreme, de la atâta stat pe scaun, mi s-a făcut frică să mai pozez oameni.

* Chestii pe care dacă nu le specific, probabil nu le observă nimeni> „Sacru şi profan” – în poza de pe pod cu stâlpii ăia am încercat să pun un stâlp între biserică şi bloc. Ultima poză, cu plasa, a meritat tot umblatul pe coclauri. Are broască (şi libelulă), are albastru, are verde, e cu picioare, e dinamică, e sincronizată (îmi plac acum mimetismele, coincidenţele, simetriile) şi e noul meu fundal de Twitter.😛

Şi ceva piese care au reuşit să mă scoată din depresiunea Transilvaniei şi să mă ducă înapoi pe norişorul roz unde îmi place să pierd vremea şi să mă piardă şi vremea pe mine.

Asta nu ştiu exact cum m-a făcut să mă simt mai bine, dar am tot cântat-o azi prin oraş. A venit de nu ştiu unde, când eram singură prin parc. :)) No, am slăbiciune pentru Katy Perry…

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu, Văzute/ văzubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

