Ce băieţel drăguţ! Awwww…

Cei de la CrackTwo mi-au trântit azi pe Twitter o colecţie de poze rare cu vedete. Beatleşii la 14 ani, Marylin Monroe fără machiaj, Sean Connery tînăr, musculos şi dat cu ulei, în chip de ceva culturist, George Clooney cu freză din aia de parcă e făcută după oală… şamd. Pozele sunt aici.

Poza care mi se pare cea mai cea şi care e chiar la sfârşit de tot e a unui băieţel cu şoseţici care şade într-un fotoliu de pluş. Cât de drăguţ e? Cam aşa de drăguţ!

E Adolf  Hitler…

şi restul îl ştim. Sper că îl ştim cu toţii pentru că e vorba aia cu cine nu cunoaşte istoria riscă să o repete! Şi nu aş putea să iau parte la aşa ceva!

Deşi se întâmplă chestii ultra violente şi acum prin alte părţi de lume şi chiar aş putea măcar să mă documentez despre asta. Că dacă nu ar fi fost filmul Hotel Rwanda nu aveam habar nici acum despre ceviolenţe aveau loc între Hutu şi Tutsi, populaţia din Ruanda, ţară din Africa.

Vă doresc ceea ce îmi doresc şi mie: gânduri pline de toleranţă şi acţiuni pline de compasiune!

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

