Bărbaţi lesbiene. Există! În filmele americane, cel puţin ;))

Viaţa personală îneamnă  într-un procentaj decent devorarea de seriale – zic în nume personal, deşi ştiu sigur că sunt atâţia care fac asta. Însă generalizarea fără date clare nu e în regulă pentru un om dintr-o redacţie.🙂 Aşa că… EU mănânc seriale. Şi eu am cam terminat toooate serialele care ar putea să îmi placă sau care merg bine on-line. Săptămâna trecută doar am văzut tot „The Good Wife”, cu avocaţi şi cu Chris Noth (Mr. Big din „Sex and The City”) şi „Cougar Town”, o zăpăceală de serial cu Courtney Cox pe care o ştim din „Friends”. Apoi am început să mă uit la „The L Word”, filmul Tanei de anul trecut. E cu o comunitate de lesbiene şi cu multă acţiune girl on girl. Mai dificil de văzut multe episoade în şir. ;)) În primele episoade printre lesbiene apare şi un lesbian. Lisa. Care e lesbian, nu e homosexual. Tooootal altă chestie! Mai precis, Lisa e „lesbian identified man”.

Nici eu nu am ştiut ce e asta aşa că lumina a venit de pe Google.

Lisa, bărbatul lesbiană din „The L Word” apare apoi  într-un episod de pe la mijlocul primei serii şi e jignit când  se combină cu Alice (bisexuală), iar ea se miră că el scoate un vibrator (negru). Alice insistă că el, deşi s-a botezat Lisa, e un bărbat în toată regula şi are tot ce îi trebuie pentru ceea ce urmează să facă. De arătat nu arată ce fac, dar Lisa iese deprimat, devastat, distrus, nu mai vrea să o pupe pe Alice şi fuge de ea pe altă parte a iahtului (erau, desigur, la o petrecere pe iaht, ce mare chestie! :)) )

Yahoo spune că aşa s-a născut personajul Lisa:

Apariţia Lisei în serial a fost prima dată când am auzit de „man idientified lesbian” şi nu mă deranjează nimic la personaj, dar mă irită întrucâtva ideea că trebuie puse etichete pe absolut orice fel de comportament (mai ales sexual). Cutiuţa roz. Cutiuţa roz cu buline. Cutiuţa roz care pe o parte are buline şi pe altă parte dungi. Cutiuţa roz cu buline, dungi şi capac cu fundiţă. Cutiuţa roz fără capac. Cutiuţa roz cu perete fals şi interior albastru. Cutiuţa roz care are în interior o altă cutiuţă şi o altă cutiuţă. :)) De ce trebuie neapărat definit totul? Cum zic ai mei, nu cunoşti un om nici după ce ai mâncat cu el un sac de sare! Ceea ce oricum e imposibil de mâncat într-o viaţă, decât dacă lingi ca o oaie pe drobul de sare toată ziua. Nevoia asta de etichete şi descrieri super complicate mi se pare aberantă. Oricum nu ne e mai uşor cu etichete şi denumiri şi definiţii. Părerea mea e că mai bine ne-am bucura de cât putem să cunoaştem din fiecare şi să nu vrem să punem musai eticheta pe om. Bine, bine, unele etichete trebe. Meseria e o etichetă din asta utilă şi necesară. Ar fi complicare inutilă fără anumite etichete descriptive, dar să nu exagerăm!

Sau?😛 Eu sunt o femeie căreia îi plac bărbaţi cărora le plac femeile cărora le plac bărbaţii cărora le plac… How about you?😛

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bărbaţi lesbiene. Există! În filmele americane, cel puţin ;))

  1. deci… muahahahahaha! asta e cea mai epica replica de agatat! postul asta e cea mai tare chestie pe care am citit-o anul asta si iti multumesc! am atatea chestii pe care vreau sa le scriu acuma ca nici nu stiu cu ce sa incep sa fie ceva coerent😀
    oricum, ideea e ca s-a ajuns intr-un punct, inclusiv prin aparitia acestui termen de „lesboy”, in care cred ca e ok sa spunem ca ne-am dus dracului. cat de tampiti is aia care cred asa ceva? orice barbat… nu! scuze! TOTI barbatii sunt mai atrasi de bisexuale si lesbiene. motivul? nu e clar deja? vocea aia care iti spune ca poate POATE ai o sansa la un threesome!
    „Only likes girls, but preferably bis and lesbians” hahahaha!

    Raluca, iti voi face o mare onoare si voi anunta, in premiera mondiala, la tine pe blog, ca sunt LESBOY! There! I said it!

    doamne, de-abia astept wichendu` sa incerc chestia asta😀

    P.S. Acuma, ca „I’m out of the closet”, pot sa te intreb daca tu cu Tana va mai iubiti? :))))))))

  2. Pingback: Bem cât încape, ne-o tragem cu toţi/toate, da’ nu vorbim urât «

Lasă un răspuns

