Exerciţiu de imaginaţie. Despre muzica-obsesie

Să zicem că urmează o călătorie plictisitoare de câteva ore cu trenul, se strică telefonul sau mp3playerul (mă rog, chestia cu muzică) şi rămâne blocat pe o singură piesă din toată lista. Ce ai putea asculta on and on vreo câteva ore din ce e acum în listă?🙂

După mai multe zile cu Imogen Heap, eu aş vrea să mi se blocheze la asta:

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Exerciţiu de imaginaţie. Despre muzica-obsesie

  1. Prima, care merita ascultata (mai ales) pentru text, as asculta-o indiferent de starea in care sunt

    Si, a doua, care ma bine-dispune tot timpul

  2. Lehel spune:

    Ultima mea obsesie… De o saptamana numai asta ascult in masina… Deci am blocat-o eu, intentionat…😛 Dar cum ma cunosc, peste o vreme o sa am o alta piesa… Tot on and on… Asa functionez eu…

Lasă un răspuns

