Urmează neşte concerte ;)

FronT cântă mâine, 16 ianuarie, de la ora 22:00 în Fire (rebranded cam degeaba în Remember Pub că oricum toată lumea îi spune Fire) cu Implant pentru Refuz. Biletele costă 15 lei, să pun şi ceva informaţie.😛 FronT au nou chitarist, pregătesc album, vor face featuring cu Mihnea Blidariu şi pregătesc nişte piese şi cu Csongor de la Subscribe (vocalul slaaaab şi cu dreaduri, nu cel chel) şi cu Despot de la Viţa de Vie.

FronT (Mihai, Cipri, Sergo, Doctoru şi, de curând, Doru) e de ascultat pe myspace, unde sunt mai multe piese sau pe music dealers, unde sunt mai puţine, dar se aud mai bine. Dincolo de subiectivitate (pentru că e trupa prietenilor mei, unii mai vechi, alţii mai noi, dar oricum ceva anişori pe acolo :P), chiar susţin mişcarea pentru FronT şi cine ascultă roace de obiei, să bage urechea că-s chiar faine piesele.

Vlad Codorean le-a făcut şi videoclip pe tub la „Where Do You Go”.

Mă bucur că vin implanţii, mi-era dor de ei, chiar dacă sunt aceleaşi piese de 100 de ani, e energia aia pe care numai la concertele lor o am pentru că sunt singura trupă care stăpâneşte orice public din ţară, imediat şi nu îi dă pace să se moleşească!😀

Ultimul lor videoclip e la varianta în engleză a piesei „În soare deschis”, respectiv „Nemesis”. Şi-au tras ultimul album şi în engleză, să Go International, ocazie cu care se numesc Implant for Denial.

Ar fi tare să îşi traducă şi numele de scenă. Freaky şi Meshu nu ar avea probleme, dar vreau să îl aud pe Vita că-şi zice The Catle. :)) {Vita e de la Tavi – Octavian} Cât despre Bulbuc… mda… ar fi şi mai şod.

Dar să revin la Vita, căci, nu-i aşa, de asta obsesiile sunt obsesii.😀

Momentul să resusţin că el e vocalul meu preferat din România, deşi la concurenţă strânsă cu alţii, dar rămâne în top şi pentru ceea ce face la IPR şi pentru Blazzaj. Energie, vibraţii pozitive, fun, fun he is!😛

În februarie va urma concert FronT cu Subscribe, trupă din Ungaria care combină alternativu cu folclor şi cu raggae şi le iese o salată foarte gustoasă (da, mă gândesc la mâncare pentru că sunt la cură :)) ).

Subsrcibe ascultam într-o vreme on and on când mergeam pe stradă şi cu troleul şi era aşa frumos că ignoram cu succes orice rahat s-ar fi întâmplat în jur.😀 Zilele astea mi-am nenorocit Last Fm-ul cu indie rock, mai specific cu Imogen Heap. Mă gândesc să îl dezactivez iar, până îmi mai trece faza şi voi putea asculta şi alte muzici. :)) Deci abia aştept concerte ROOOOCK! Though Imogen Heap is really great şi va rămâne permanent în varza de muzici pe care o ascult şi pe care nu aş putea să le ierarhizez pentru că fiecare gen îmi dă ceva pozitiv în anumite momente. Eu nu cred că e o idee bună ca omu’ s-asculte numa’ un fel de muzică în scopul de a putea fi categorisit uşor sau de a avea „personalitate”. Discuţia cu Tana despre „nimeni nu pricepe că noi nu fake-uim nimic, suntem toate alea”. Ideea e că, există oameni, mulţi, zic eu că-s de-ăia cu IQ ridicat, care pot asculta multe muzici cu aceeaşi plăcere, empatie, interes şi angajament.

Ascultare plăcută tuturor!

Imogen Heap-ul cu care am adormit azi … dimineaţă în cap (că azi noapte a fost chef, my girl turned 22).

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Culise și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

