Mă trezesc să-i văd zâmbetul :))

Marketing sucker I am. Sunt chestii făcute special pentru că există oameni ca mine, care „pun botul” atât de uşor. No, dar când mă îndrăgostesc, mă îndrăgostesc fără jumătăţi de măsură. :)) Adică, mai pe scurt, întrec orice măsură.

A început inocent. Şi nu eram singura. :)) Numai că le spuneam diferit. Pufoşenii, flocoşenii şi nu mai ştiu cum. Noi eram 3, ele erau două.

Pufoşeniile de la Domo

De Crăciunul 2008 eu şi Mihai i-am luat Tanei pufoşenie, ea îi luase lui Mihai pufoşenie. Cum am stat cu unul, apoi cu altul, am avut în casă pufoşenie. Dar nu era destul. Am vrut mai mult.😀 Când am mers anul trecut în toamnă la Budapesta ne-am oprit în Oradea la Real şi acolo aveau NIIIIIIIIŞTE pufoşenii imense, pe afişe interioare, vreo 10 metri pe 5 sau sau cât e pînă în tavan de hipermarket. No, chiar atât de mult era mult prea mult. Dar măcar poză cu ele aş fi vrut, numai că mersesem la baie şi nu aveam aparatul la mine. ;)) Eh, dar am fost acu de Crăciun la Alba-Iulia să şed cu Mimi şi să tricotăm (voi reveni, am văzut că lumea tot vrea tricotaje de la blogul meu😛 ) şi mi-am găsit Puuuuu-fooo-şeeeeeeeeeeeeenia. Tocmai ce am lipit-o şi am acum certitudinea fiecărei dimineţi cu zâmbet! :))

Deasupra patului. Diagonala e cât mine. Afişul era pe jos prin ceva bălţi din Alba.😀

Mă culc să visez frumos!🙂

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Familiarităţi, Făcute/făcubile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

