Shhh! Mă fac diplomat!

Dacă există oameni care sperau să mă audă cândva vorbind mai puţin sau mai frumos şi să mă abţin de la sincerităţi excesive, denumite în mod comun jigniri, ei bine, am receptat mesajul. A fost greu, dar după două ture recente de teorie şi mustrare (dedic acest post prietenelor mele Mimi şi Tana) am decis să îmi schimb felul de a comunica. Aşadar dacă de acum încolo, într-o întâlnire directă, am să tac foarte mult şi am să zâmbesc larg, poate fi de la o recentă lobotomie, poate fi de la un banc bun sau de la o replică super tare care m-a trimis în contemplare saaaaau poate fi pentru că mă abţin să spun ceva de căcat. Cum fac atât de des (they tell me). :))Cine mai vrea părerea mea sinceră şi necenzurată despre ceva să mi-o ceară în scris, după ce a semnat clauza „I agree to be trashed and damaged”.

BTW: Când spun ceva de căcat, de cele mai multe ori o fac pentru că îmi pasă. No, dar nimeni nu pricepe asta fără subtitrare. :))

UPDATE: Cea de-a treia prietenă mi-a spus că nu a observat să fiu eu naşpa rău cu alţi oameni. Şi după câteva rânduri (mess, desigur) în care eu m-am abţinut (ieei! deja progresez! :)) ) a scris „a, dar stiu de ce nu observ / pentru ca si io fac la fel!!!!!!!!!!!!!!! „.  Acum am început tratament colectiv. Gânduri pozitive şi dacă nu-s de-alea, atunci măcar zâmbete largi şi tăcere. Ignorance is bliss, tăcerea e de aur, cine mai ştie înţelepciuni populare, să adauge.

Cadou de la Tana:

UPDATE UPDATE: Dragă Mihai, mă refeream la cine mi-a zis în ultimele două săptămâni, replici pe care în sfârşit le-am luat în serios pentru că au fost trântite destul de ţintit şi de dureros. Dar da, tu mi-ai zis de cele mai multe ori că sar calul şi da, aveam obiceiul de a face totală abstracţie de şmotruială. But your my MC şi ştii cât de încâlcit funcţionez eu. Felul în care receptez sau nu anumite mesaje de la alţii ţine de… habar nu am, că mi-am pierdut manualul de instrucţiuni.🙂 Măcar de data asta am înţeles destul de clar ce am de făcut şi voi încerca.

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Shhh! Mă fac diplomat!

  1. tantaninthesun spune:

    eu vreau sa fii dobos. imi place mai mult decat diplomatul😀

    • zoldike spune:

      Nu ai parte de prea multe schimbari fundamentale din partea mea in aceeasi seara. Cat timp nu mai vreau sa raman o muratura, ar trebui sa dai chef. Weeeei! Stai, chiar dai chef! ;))

  2. WTF? Şi ce dacă citesc?
    Pot să stau liniştit pe scaun, lângă pat, şi să privesc, nu-i musai să particip activ (vb aia: „I’m not sexually active, I just lay there” – că tot îţi doreai înţelepciuni populare). Chiar dacă frişca aia mi-a făcut pofta😀
    anyway, eu vroiam să dau un comment serios şi legat de ce-ai scris tu. şi să-ţi zic că eu mi-am propus să fiu chiar mai sincer şi mai direct de-acum înainte, cu toate că minusurile înclină balanţa mult de tot. da’ dacă din cauza unei minciuni am ajuns să avem religii şi cozi la vaccin anti-porcin, atunci mai bine fără! (vezi „The invention of lying”)

  3. Mihai spune:

    Hmm… Cred ca ti-a mai zis cineva inainte de Mimi si Tana chestia aia. Nu-i stres, RES, bine ca a ajuns mesajul pana la urma!🙂
    Ia grija de tine!
    Pupici!

  4. gheghe spune:

    n-aş avea de unde să ştiu. cu toate acestea, nu sunt adeptul schimbărilor radicale la nivel individual din două motive: 1. în general vorbind, nu le poţi face de dragul cuiva, că ar însemna disproporţionalitate în relaţie. 2. oricum nu se produc

    bubu, o să-ţi placă American Dad S5E9 „Rapture’s Delight”. de fapt, las’ că-ţi zic azi pe mess

    • zoldike spune:

      nu mă refer la confecţionarea de personalitate că oricum nu mă mai schimbă nimeni radical la un sfert de secol. mă refer la un fel de tunning pe care amân mai mult din lene pentru că mie îmi e mult mai greu să spun ceva frumos decât ceva urât. în timp ce pentru alţii e invers, cum ar fi politicienii sau diplomaţii…😛

Lasă un răspuns

