Food junky in rehab

E o carte „Eat, Pray, Love”, un bestseller de care nu-i bai dacă nu ştii pentru că va fi lansat filmul anul acesta cu Julia Roberts în rolul principal. Adică rolul celei care va mânca, se va ruga şi va iubi vreo două ore pe marile ecrane până când toate femeile din sală vor fi convinse că pot face şi ele la fel, în exact aceeaşi ordine. Cel puţin cartea merge pe ideea asta, deci presupun că şi filmul va fi la fel de girl power.

Am fost în îndrăgosteală cu mâncarea tot timpul, însă aşa, într-un mod bădăran şi fără ocolişuri.  Mâncarea pe care o iubesc eu e aia înfulecată din uşa frigiderului, aia gogâlţăită, mestecată în timp ce fac alte trei lucruri, combinată într-aşa un fel încât nutriţioniştii s-ar lua de cap, iar acum trebuie să o părăsesc pentru că din cauza ei mi-e greu să urc nişte afurisite de scări. În plus, în momentul în care am pus muştar şi ketchup peste pizza mucegăită pentru că mi s-a făcut poftă pe ea, am ştiut că sunt un fel de food junky. I-am făcut şi poză pentru că sunt sau eram foarte mândră că pot şi am chef să mănânc orice porcărie. Şi a fost şi mai clar că sunt food junkx când am făcut noaptea alergie de la mucegaiul de pe pizza.

Episodul cu pizza a fost acu ceva vreme, a tras nişte semnale de alarmă şi am trecut mai departe. Numai că am şi oglindă şi colegă de apartament şi haine pe care nu le-am mai purtat de mult timp. Şi într-o seară am decis să vedem cum arată hainele pe care nu le-am mai purtat de mult timp.  :)) A fost absolut demenţial! Autoironia e unul dintre cele mai amuzante moduri de a-ţi petrece timpul. Daaaar… am un metru jumate şi fundul meu e către două treimi din înălţime. Dar asta nu ar fi o problemă, numai că nu îmi mai pot purta o grămadă de haine. Şi dincolo de a fi food junky sunt obsedată de haine şi nu vreau să mă îmbrac numai în baby doll-uri (chestiile alea, bluze sau rochii, care sunt largi de sub piept) aşa că am decis să renunţ la mâncatul meu. Mă rog, după Anul Nou, desigur, pentru că în 30 decembrie am luat această cină:

Acum mă bat cu omizile pentru cel mai „gustos” ceai verde

şi încerc să îmi găsesc un nou stil de alimentaţie. Azi noapte am văzut Julie&Julia. Film cu găăăăăăăătit. În plină dietă. Am reuşit să îl văd cu doar o muşcătură de măr, apoi am supt pe restul de mar şi am fumat două ţigări. Fooooarte fain filmul, btw!

Şi m-am prins de o chestie… Timp de cinci ore în 31 decembrie am gătit, la Alba, cu Mimi, 10 feluri. Nu chestii super sofisticate, dar fără semipreparate. A fost aşa pentru că mi-era dor de gătit. Pentru că am reţineri să gătesc când nu sunt singură şi când sunt, de obicei, sar peste gătit şi rămân doar cu mâncatul. Tanei nu îi place cum toc eu ceapa. Şi la Mimi nu-i place nici cum toc pătrunjelul. Dar great chef Julia Child scăpa toată sarea peste vinete şi ardea mâncarea în direct la TV.

Şi tot e luată drept reper gastronomic şi no… a jucat-o Meryl Streep! :))

(Prima parte a filmuleţului sunt şi eu în stare să o fac oricând :)), restul e alchimie :P)

Trebuie doar să găsesc mâncarea potrivită de care să mă îndrăgostesc şi pe care să o fac. :-?? Sau să îmi aduc aminte că mâncarea mea preferată e supa de roşii cu zdrenţe şi sosul cu mazăre. A, şi la desert lapte de pasăre!

Bon apetit!😀

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Eu cu mine şi cu Ralu, Familiarităţi și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

