La scară redusă

Îmi plac miniaturile. Dintotdeauna. Şi mi s-a pus pata pe o vitrină din oraş, iar azi am mai descoperit una. Astea-s!

Vitrina 2

Va urma…

About zoldike

Raluca Bugnar. Vinitură în Cluj, concepută la Petroşani, născută la Deva, trăită în comuna mineră Certeju de Sus. Am făcut liceu de mate-info, facultatea de jurna. Din 2007 trăiesc din scris (evident, nu cel de pe blog). Mă găseşti pe Twitter ca @ralucalexandra.
Acest articol a fost publicat în Văzute/ văzubile și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la La scară redusă

  1. Le Taula spune:

    ce mâțâțăle îs ele acolo. ^_^

  2. Dana Raluca spune:

    sunt dragute. le-am observat si eu. colectia mea ai vazut-o pe http://miniaturidecolectie.blogspot.com/ ?

Lasă un răspuns

